//

iTunes match: nummers op pc

iTunes match: nummers op pc discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort eindelijk de tijd genomen om mijn muziek op iTunes match te zetten. Hierbij heb ik alle eerdere tips gelezen en goede ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-13, 22:37
Berryvz Berryvz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 45
Standaard iTunes match: nummers op pc

Ik heb sinds kort eindelijk de tijd genomen om mijn muziek op iTunes match te zetten. Hierbij heb ik alle eerdere tips gelezen en goede resultaten bereikt met bijna alles gematched.

Mijn probleem is echter dat ik een hoop nummers van mijn pc heb verwijderd en nu niet meer kan afspelen in iTunes op mijn pc. Ik weet uit het verleden dat ik de nummers niet op mijn pc hoef te hebben om ze via iCloud/ iTunes match af te spelen op mijn pc. Nu wordt er aangegeven "nummer kan niet worden gevonden", terwijl op de iPad afspelen via iCloud prima werkt.

Wellicht is het een kwestie van een vinkje aan-(of uit)zetten? Kan iemand uitkomst bieden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-13, 17:19
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Ik ga er vanuit dat je ze niet via iTunes hebt verwijderd, maar via bijvoorbeeld de verkenner?

Dan is het logisch, iTunes zoekt namelijk het lokale bestand (welke verwijderd is) om af te spelen. Verwijder de nummers ook eens in iTunes (pas op dat je daarna niet het vinkje 'verwijderen van iCloud') aanvinkt. Hierna zul je het nummer opnieuw vanaf iCloud kunnen afspelen.
  #3  
Oud 19-02-13, 23:32
Berryvz Berryvz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 45
Standaard

Ik had ze inderdaad via de verkenner verwijderd.Echter moest ik mijn computer toch weer eens opnieuw installeren, dus werkt het nu perfect.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 psvu2 iTunes 0 06-05-12 14:46
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 04:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.