//

Apple ID wijzigen zonder dat ik het huidige ingelogde id kwijtraak

Apple ID wijzigen zonder dat ik het huidige ingelogde id kwijtraak discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vandaag wilde ik voor het eerst gebruik van maken van iCloud. Ik heb via mijn iPhone op de automatische piloot ingelogd op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-13, 20:49
RosaAlexandra RosaAlexandra is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Exclamation Apple ID wijzigen zonder dat ik het huidige ingelogde id kwijtraak

Hallo allemaal,

Vandaag wilde ik voor het eerst gebruik van maken van iCloud. Ik heb via mijn iPhone op de automatische piloot ingelogd op de apple id van mijn moeder. Toen ik even een kijkje had genomen in iCloud hoe het er uit zag e.d. en ik weer wilde uitloggen, zag ik dat dat niet kon en dat de enige optie 'het account verwijderen' is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling want mijn moeder gebruikt haar iCloud account intensief en die mag absoluut niks kwijt raken. Overigens moet ik zelf ook gaan werken met iCloud.. Ik heb net mijn eigen apple id aangemaakt, maar hoe kan ik de apple id van mijn moeder in iCloud op mijn iPhone wijzigen naar mijn nieuwe aangemaakte apple id, zonder dat ik de bestanden van mijn moeder verwijder?

Heel verhaal, maar ik hoop dat ik snel reactie krijg!

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-13, 20:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RosaAlexandra Bekijk bericht
zag ik dat dat niet kon en dat de enige optie 'het account verwijderen' is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling want mijn moeder gebruikt haar iCloud account intensief en die mag absoluut niks kwijt raken.
Verwijder dat iCloud account maar op jouw iPhone. Alles blijft in iCloud staan. Jouw moeder verliest dus niets.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spam verstuurt zonder dat ik het weet Dikkembergs85 iPhone algemeen 7 16-12-11 09:06
iPhone 3GS: iPhone 3GS unlocken zonder dat ik in het menu geraak... JanR Unlock 2 23-09-10 22:15
Iphone verstuurd spam zonder dat ik het weet gremmen iPhone algemeen 5 03-03-10 13:41
Iphone maakt verbinding met internet zonder dat ik het wil Colburners Archief 1 27-08-09 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:07.