//

iPhone toevoegen aan iCloud.

iPhone toevoegen aan iCloud. discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo kenners. Ik heb zelf een iPhone 4s en daar een ipad bijgekocht. Beiden op hetzelfde iTunesaccount en iCloud. Werkt super goed, vooral de agenda ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-13, 19:37
Guidoweb5 Guidoweb5 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone toevoegen aan iCloud.

Hallo kenners.
Ik heb zelf een iPhone 4s en daar een ipad bijgekocht. Beiden op hetzelfde iTunesaccount en iCloud.
Werkt super goed, vooral de agenda en de contacten synchronisatie.

Mijn vrouw heeft nu een oude htc, van een collega kon ik zijn iPhone 4 overnemen.
Morgen krijg ik deze telefoon. Het liefste wil ik voor mijn vrouw een nieuw iTunes account aanmaken, echter de gezamenlijke agenda en contacten zijn erg makkelijk.
Kan dit? Of moet het op hetzelfde iTunes account?

Alvast bedankt!

Guido
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-13, 10:47
tremmal tremmal is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 38
Standaard

als er geen 'bijzondere' bezwaren zijn, waarom zou je dan een apart account aanmaken? Nu kan je alle apps e.d. uitwisselen en evt. iTunes match. Wij hebben thuis alles op hetzelfde account, maar in iCloud heb ik diverse agenda's aangemaakt voor iedereen. Als je het persé wilt, kan het volgens mij wel. Het staat los van het iTunes account gedeelte.
  #3  
Oud 08-03-13, 14:27
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Gezamenlijke contacten zijn niet mogelijk op verschillende accounts. Je kan wel op OS X Adresboek openen, de hele lijst kopiëren van iCloud naar de Mac, uitloggen en met haar account inloggen, nu van Mac naar iCloud kopiëren. Wijzigingen worden niet tussen jullie accounts gesynct, maar of dat nou heel belangrijk is?

Agenda's met elkaar delen is wel mogelijk tussen twee accounts.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lyrics toevoegen aan je iPhone ? Ipadistop iPhone algemeen 5 20-02-13 17:24
Bladwijzers toevoegen aan iPhone Guest-201302122225 iPhone algemeen 0 14-09-12 17:17
(Tutorial))Handmatig meerdere iCloud mailadressen toevoegen aan Outlook 2010 jackpot iCloud 0 01-07-12 12:52
iPhone: gamecentre toevoegen aan iPhone 3G ballegooier Jailbreak 10 18-12-10 09:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.