//

outlook agenda werkt niet goed samen met icloud

outlook agenda werkt niet goed samen met icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op de een of andere manier krijg ik de instellingen maar niet goed van mijn outlook voor icloud. Als ik een agenda afspraak in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-04-13, 19:58
ricooo1997 ricooo1997 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 2
Standaard outlook agenda werkt niet goed samen met icloud

Hallo,

Op de een of andere manier krijg ik de instellingen maar niet goed van mijn outlook voor icloud. Als ik een agenda afspraak in mijn outlook zet zie ik hem op mijn iphone maar andersom werkt dit niet (van iphone naar outlook) als ik via icloud.com kijk bij mijn agenda komen alle afspraken daar wel op te staan

ik gebruik iphone 4s en office 2010

Ik hoor graag van jullie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
outlook agenda werkt niet goed samen met iphone ricooo1997 Desktop-applicaties 6 22-07-13 08:58
iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud ddl iPhone algemeen 11 10-10-12 01:30
I don't get iCloud - agenda's werken niet goed samen. Vinzzz iCloud 11 02-02-12 13:01
synchronisatie met Outlook werkt niet goed IneM iPhone algemeen 1 01-11-10 16:12
outlook 2007<> FW 2.1 agenda synct niet goed Hubster iTunes 1 06-10-08 12:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.