//

Sommige contacten weg na restore

Sommige contacten weg na restore discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een backup in de cloud gemaakt van een iPhone 5. Daarna heb ik een nieuwe iPhone 5 geconfigureerd met het terugzetten van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-13, 12:35
Duffa Duffa is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Post Sommige contacten weg na restore

Ik heb een backup in de cloud gemaakt van een iPhone 5. Daarna heb ik een nieuwe iPhone 5 geconfigureerd met het terugzetten van de icloud kopie die ik net daarvoor heb gemaakt.
Wat blijkt dat sommige contacten niet in de "nieuwe" iPhone 5 staan. Bv een nummer die na het gesprek is toegevoegd alszijnde nieuw contact.

Iemand hier een verklaring voor? apple-id eindigt op @hotmail.com maar dat zou geen probleem mogen zijn voor het maken van een backup.

2e vraag
Worden contacten nog op verschillende plekken bewaard? Bv Exchange contacten, Hotmail contacten en "losse" contacten (die dus handmatig zijn toegevoegd)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg sommige webapps niet weg?! Hautje iPhone Apps 0 01-08-12 22:30
Tril functie alleen bij sommige contacten ? jo3ytjuh iPhone Apps 0 23-02-12 11:35
Geluid bij sommige APPS valt soms weg janbeul iPhone Apps 5 03-04-11 12:52
app voor automatisch op stil, behalve voor sommige contacten tobe66 Jailbreak apps en thema's 7 26-03-11 22:25
Applicaties weg na restore Mikiyu1973 iTunes 4 17-12-08 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.