//

Iphone agenda synct niet met Icloud op Windows pc

Iphone agenda synct niet met Icloud op Windows pc discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn agenda op mijn iPhone 4 en in iCloud op Windows pc syncen niet (meer). Bijh het zoeken naar een oplossing heb ik vastgesteld dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-13, 11:44
deenee deenee is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 5
Standaard Iphone agenda synct niet met Icloud op Windows pc

Mijn agenda op mijn iPhone 4 en in iCloud op Windows pc syncen niet (meer). Bijh het zoeken naar een oplossing heb ik vastgesteld dat ik Microsoft Outlook niet meer kan openen. Bij het openen wordt me gevraagd mijn paswoord in te geven voor de server p18-imap.mail.me.com. Ik heb geen idee wat hiermee bedoeld wordt (ik heb ook geen .me adres, wel een icloud adres, maar dat werkt niet.) Ik krijg dan de foutmelding: "Kan Microsoft Outlook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. Kan de bewerking niet voltooien, omdat de servicefunctie de bewerking niet ondersteunt."

Een ander probleem is dat iTunes niet van mijn iPhone kan lezen en me een herstel aanraadt. Ik wil echter niet gaan restoren zonder eerst zeker te zijn dat mijn agenda werd geüpdatet in iCloud, wat zoals hierboven beschreven niet het geval is.

Waar begin ik? Bedankt voor alle mogelijke tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-13, 11:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deenee Bekijk bericht
Bij het openen wordt me gevraagd mijn paswoord in te geven voor de server p18-imap.mail.me.com.
Dat is het paswoord van het Apple ID dat je voor iCloud gebruikt. Ga in www.icloud.com kijken of alle gegevens nog aanwezig zijn.
  #3  
Oud 28-06-13, 12:25
deenee deenee is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik heb nog de contacten en mails en de vorige versie van mijn agenda op icloud.
Inloggen op de genoemde server lukt niet, noch met het e-mailadres dat ik heb gebruikt als eerste AppleID, noch met het e-mailadres dat ik heb aangemaakt op iCloud. Voor beide heb ik hetzelfde paswoord gebruikt.
  #4  
Oud 28-06-13, 12:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deenee Bekijk bericht
Inloggen op de genoemde server lukt niet, noch met het e-mailadres dat ik heb gebruikt als eerste AppleID, noch met het e-mailadres dat ik heb aangemaakt op iCloud.
Dat is dan ook de reden waarom ook Outlook niet kan verbinden met de server p18-imap.mail.me.com (deze server wordt ook gebruikt voor @icloud.com adressen).

Waarschijnlijk is het paswoord dan toch niet meer correct. Probeer het paswoord te resetten met onderstaande link:

https://iforgot.apple.com/iForgot/iForgot.html
  #5  
Oud 28-06-13, 12:55
deenee deenee is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 5
Standaard

[QUOTE=timosha;901525]Probeer het paswoord te resetten met onderstaande link:

Dank je, timosha, maar is ook niet gelukt met nieuw paswoord.
  #6  
Oud 28-06-13, 13:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deenee Bekijk bericht
Dank je, timosha, maar is ook niet gelukt met nieuw paswoord.
Zeg je nu dat je met het nieuwe paswoord en het juiste Apple ID ook niet kan inloggen op www.icloud.com ?
  #7  
Oud 28-06-13, 13:12
deenee deenee is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 5
Standaard

Wel op icloud.com maar ik kan niet inloggen op de server als ik Outlook wil openen, en ik denk dat daar het probleem zit met het syncen. Dus in icloud.com heb ik nog alle "oude" gegevens, maar geen recente wijzigingen in mijn agenda (via iPhone).
Andere problemen zijn: kan Microsoft Outlook niet openen (foutmelding zoals in eerdere post), en iTunes (nochtans laatste versie gedownload) kan niet lezen van iPhone.
  #8  
Oud 28-06-13, 13:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je op www.icloud.com kan inloggen werkt het iCloud Apple ID, dat is al een goed begin.

Zet op de PC in het Windows iCloud Control Panel alle synchronisatie met Outlook uit. Als het goed is wordt dan ook het iCloud account uit Outlook verwijderd. Start de PC opnieuw op en kijk of je Outlook nu kan openen.
  #9  
Oud 28-06-13, 13:53
deenee deenee is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 5
Standaard

Heb synchronisatie uit gezet, pc opnieuw opgestart, maar kan outlook nog altijd niet openen (hij vraagt me nu niet meer naar een paswoord, maar krijg nog altijd dezelfde foutmelding - dus: het ligt niet aan het paswoord of aan mijn icloud-account, denk ik dan). Maar hoe krijg ik Outlook terug aan de praat?

Wie nog tips heeft: graag!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eén numbers document synct niet met iCloud. Ewoud Kuijt iCloud 4 19-12-12 22:12
Synct alternatieve agenda op iPad ook via iCloud VjT iPad Apps 4 24-03-12 14:47
iCloud windows syncht contacten en agenda niet. KeiichiroNL iCloud 7 14-10-11 18:56
1.1.4 Synct niet meer met Agenda Outlook laurensvos iTunes 0 12-02-09 16:15
Iphone synct niet met apple of windows leerentveld iTunes 5 10-02-08 07:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.