Upgrade iCloud gratis? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat net eventjes te spelen op iCloud, en daarbij kwam ik iets raars tegen. Bij een upgrade (bijvoorbeeld 50 GB extra voor €80 per ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Upgrade iCloud gratis?
Ik zat net eventjes te spelen op iCloud, en daarbij kwam ik iets raars tegen.
Bij een upgrade (bijvoorbeeld 50 GB extra voor €80 per jaar), staat er 'Neem binnen 15 dagen na het ingaan van een upgrade of binnen 45 dagen na een jaarlijkse betaling contact op met Apple voor een volledige terugbetaling.' Betekent dit dat als je geld overmaakt naar Apple (dus in dit geval €80), dat geld weer terug krijgt? Het komt heel raar op mij over, eerst geld betalen en meteen weer terug krijgen, en ik gok op een interpretatiefout van mij, maar ik zie niet waar die fout dan zou zitten. Betekent dit inderdaad dat je je geld gewoon terugkrijgt en dat de upgrade dus gratis is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat zal wel om een refund gaan.
Je kunt in die periode je geld terugkrijgen, maar bent dan ook de extra ruimte weer kwijt. (je kunt dus wel 15 of 45 dagen "gratis" die extra ruimte gebruiken)
|
|||
|
|||
Dat klinkt inderdaad een heel stuk logischer ja.
Vind alleen nog steeds dat het er onduidelijk staat, maar goed... Bedankt voor de snelle antwoorden in ieder geval. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud upgrade terugdraaien | Buchters | iCloud | 7 | 01-07-16 18:26 |
|
|