iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Agenda opgemaakt in iCloud synchroniseerd we met iPhone, maar met verkeerde tijden?? (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/145693-agenda-opgemaakt-icloud-synchroniseerd-iphone-maar-verkeerde-tijden.html)

sebartoll 05-10-13 17:22

Agenda opgemaakt in iCloud synchroniseerd we met iPhone, maar met verkeerde tijden??
 
Erg vreemd verhaal...
Heb ik op mijn werk (op een windows computer) in iCloud mijn werkrooster in mn agenda gezet zodat deze gesynchroniseerd wordt met mijn
iPhone 4s (iOS7), kloppen de tijden in de agenda-app van de iPhone niet?!
Al mijn diensten komen overeen, maar de tijden kloppen voor geen meter:confused:
Ik heb de iPhone uit en weer aangezet, in de iCloud-instellingen de agendasync uitgeschakeld en daarna weer aangezet, maar nog steeds kloppen de tijden niet... Dit terwijl in iCloud de tijden wel kloppen...

Heeft iemand hier een verklaring voor??? of tips??

Ik hoor het graag!!

Groetjes,

Sebastian

Guest-20180925190238 05-10-13 17:26

Ga naar www.icloud.com en zet de tijdzone juist.

sebartoll 05-10-13 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 921934)
Ga naar www.icloud.com en zet de tijdzone juist.

Heb ik idd veranderd, deze stond op Amerikaanse tijdzone. Echter, is er in mijn iPhone agenda-app niets veranderd.. Moet ik daar die tijdzone-instellingen ook aanpassen? Want de tijdzone staat in mijn iPhone uit, maar dan pakt ie automatisch de tijdzone waar ik mij bevind volgens mij...

Guest-20180925190238 05-10-13 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sebartoll (Bericht 921948)
Want de tijdzone staat in mijn iPhone uit, maar dan pakt ie automatisch de tijdzone waar ik mij bevind volgens mij...

Zet die tijdzone om te beginnen manueel op CET, Amsterdam dus.

sebartoll 05-10-13 18:10

Pffff... Nou staan ze ook in iCloud verkeerd!!!:mad::mad::mad:
Kan ik ze allemaal weer aanpassen....
Omdat ik ze gister in Pacific tijd heb gezet, zet ie de tijden niet automatisch over als ik naar Amsterdam tijdzone ga...
Dus nu in iCloud alle tijden weer aanpassen...

Guest-20180925190238 05-10-13 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sebartoll (Bericht 921952)
Dus nu in iCloud alle tijden weer aanpassen...

Zet de tijdzones om te beginnen manueel op de juiste tijdzone. Als de data dan goed staat dan kan je gaan spelen met variabele tijdzones.

sebartoll 05-10-13 18:33

Bedankt Timosha!!!

Alles staat er nu goed in. Zowel in iCloud als op mn iPhone :d

Guest-20180925190238 05-10-13 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sebartoll (Bericht 921962)
Bedankt Timosha!!!

Zonder dank en graag gedaan. Succes verder. :-)

ABKtje 08-10-13 19:18

Bij mij hetzelfde, echter tijdzone veranderen van Pacific in WestEuropees wordt niet vast gehouden, ondanks dat ik telkens op "bewaar' druk. Na opnieuw opstarten weer terug in Pacific en daardoor alles op mijn iphone met verkeerde tijden. Ik browse met laatste firefox. Iemand de oplossing voor mij svp? En trouwens: ook contacten tonen blijft verschijnen met voornaam eerst, terwijl ik ook daar bij voorkeuren de juiste opties aangeklikt heb en op "bewaar" geklikt heb (heel vaak). Iemand ook daarvoor de (wellicht dezelfde) oplossing svp?

uitsmijter 09-10-13 00:37

1 Bijlage(n)
Gebruik als browser explorer,Firefox geeft nogal wat problemen met www.icloud.com.
Dit krijg ik te zien bij Pages als ik het wil openen in Firefox:


Hier staat ook nog wat: http://support.apple.com/kb/HT5436

ABKtje 09-10-13 19:23

Uitsmijter, dank je. Inmiddels heb ik icloud verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd en nu lijkt t beter te gaan. Voorlopig ben ik voorzichtig. Trouwens de agenda van iOS 7 vind ik echt slechter geworden. Ik denk dat ik voor iplanner ga, wat denk jij?

uitsmijter 10-10-13 00:12

Ben het met je eens dat de agenda van IOS 7 er niet op vooruit is gegaan.
Andere agenda Apps werk ik niet mee dus ik kan je geen advies geven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.