//

Notities synchroniseren niet goed

Notities synchroniseren niet goed discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik de synchronisatie van de Notities app tussen mijn iMac, iPad, en iPhone onderzocht, viel me iets vreemds op. Synchronisatie van de informatie in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-13, 00:49
MrVulcan MrVulcan is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard Notities synchroniseren niet goed

Toen ik de synchronisatie van de Notities app tussen mijn iMac, iPad, en iPhone onderzocht, viel me iets vreemds op. Synchronisatie van de informatie in de Notities app van mijn iMac, iPad, en iPhone ging alleen goed in de volgende richtingen:
  • van iMac naar iPad
  • van iPad naar iMac
  • van iPhone naar iPad

Ik gebruik op alledrie iDevices de nieuwste versie van het daarop lopende besturingssysteem.

Ik heb geen iCloud e-mailaccount, maar gebruik voor iCloud mijn XS4ALL e-mailadres.

Als een iCloud e-mailaccount vereist is voor de synchronisatie van notities in de overige 3 richtingen, hoe is het dan mogelijk dat het synchroniseren in de bovengenoemde richtingen wel lukt zonder zo'n account?

Rest mij nog te vertellen dat ik voor iCloud mijn primaire e-mailadres bij XS4ALL gebruik.

Mijn vraag is dus: Hoe kan ik er voor zorgen dat de synchronisatie van de Notities apps in alle 6 richtingen werkt?

Laatst gewijzigd door MrVulcan; 24-11-13 om 00:52. Reden: De hamvraag ontbrak.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-13, 10:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Notes (Notities) is een onderdeel van Apple Mail. Apple Mail is dus het transportmechanisme voor Notes.

Met iCloud Mail werkt dit perfect en quasi instantaan met iOS 7.x.x en OS X 10.9.x. Met andere IMAP mail services zou het eventueel ook kunnen werken. Met POP3 mail services zal het niet werken omdat POP3 mail niet gesynchroniseerd wordt.
  #3  
Oud 24-11-13, 13:13
MrVulcan MrVulcan is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard Notities gaat via Apple Mail, maar waarom...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Notes (Notities) is een onderdeel van Apple Mail. Apple Mail is dus het transportmechanisme voor Notes.
Tot zover snap ik het nog, maar dit verklaart voor mij niet waarom synchronisatie in 3 van de 6 richtingen niet werkt.
  #4  
Oud 24-11-13, 13:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrVulcan Bekijk bericht
....maar dit verklaart voor mij niet waarom synchronisatie in 3 van de 6 richtingen niet werkt.
Zit er ergens een POP3 account tussen? Een andere verklaring heb ik helaas niet.
Reageren

Labels
icloud, notities, synchronisatie, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PDF's synchroniseren werkt niet goed Blacktree iPhone algemeen 0 09-01-13 10:42
Aangekochte muziek synchroniseren werkt niet goed. Jeromein iTunes 0 28-04-12 21:52
Synchroniseren met muziekbibliotheek lukt niet goed mmvdk iTunes 3 22-08-11 10:05
synchroniseren werkt niet goed DaveyY iTunes 17 04-09-08 22:37
Synchroniseren gmail op Iphone en Mail werkt niet goed MCNO iPhone algemeen 0 19-06-08 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.