//

HELP! Al mijn data weg na deleten icloud

HELP! Al mijn data weg na deleten icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren op de iPad van mijn ex geprobeerd om iCloud op haar ipv mijn appleid te zetten. De enige mogelijkheid die ik zag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-13, 10:07
Tsjip Tsjip is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 27
Standaard HELP! Al mijn data weg na deleten icloud

Ik heb gisteren op de iPad van mijn ex geprobeerd om iCloud op haar ipv mijn appleid te zetten.
De enige mogelijkheid die ik zag was de optie delete icloud-account, en dat leek te werken.

Maar... vanochtend blijkt dat op mijn eigen iPhone ALLE DATA WEG IS... contacten, notities, agenda!
In instellingen zijn ineens alle synchronisatie-opties van iCloud uitgezet.., die stonden aan.

Wat moet ik doen? Kan ik zien of mijn data in iCloud nog aanwezig is? Kan ik met iCloud-sync van contacten e.d. aanzetten, of loop ik dan het risico dat mijn lege contactenlijst de icloudbackup overschrijft?

Dit is echt een ramp. Mijn laatste backup is van enige tijd terug. Ik hoop dat de data nog in iCloud staat, maar hoe kom ik hier op een veilige manier achter??

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr. Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-13, 10:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tsjip Bekijk bericht
Wat moet ik doen? Kan ik zien of mijn data in iCloud nog aanwezig is?
Ga naar www.icloud.com en kijk na of daar alle data nog aanwezig is.
  #3  
Oud 30-11-13, 10:19
Tsjip Tsjip is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 27
Standaard

Dank je!

Ik zie (gelukkig...!) dat mijn data in iCloud zit.

Hoe verder?

Kan ik nu veilig de sync met mijn iPhone aanzetten, of gebeurt dan juist het omgekeerde (wordt iClouddata 'gewist')?

En: kan ik vooraf de iclouddata vanaf internet backuppen, voor het geval het misgaat?

Alvast bedankt voor je reactie!
  #4  
Oud 30-11-13, 10:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tsjip Bekijk bericht
Kan ik nu veilig de sync met mijn iPhone aanzetten, of gebeurt dan juist het omgekeerde (wordt iClouddata 'gewist')?
www.icloud.com is de master. Een iPhone is de slave. Je kan het iCloud account weer aanmaken op de iPhone. De iPhone zal dan weer synchroniseren met www.icloud.com, zijnde de servers.

Van data die gesynchroniseerd wordt kan je geen backup maken. Dat is ook niet nodig omdat de data op de Apple servers blijft staan (als je die data niet wist).
  #5  
Oud 30-11-13, 10:28
Tsjip Tsjip is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 27
Standaard

Timosha,
Dank je wel voor je snelle reacties en je hulp.
Ik moet even moed verzamelen ;-) en dan ga ik met angstzweet in de handen de sync weer aanzetten!

Geweldig dat je zo snel reageerde!

Gr. Maarten
  #6  
Oud 30-11-13, 12:17
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tsjip Bekijk bericht
Timosha,
Dank je wel voor je snelle reacties en je hulp.
Ik moet even moed verzamelen ;-) en dan ga ik met angstzweet in de handen de sync weer aanzetten!

Geweldig dat je zo snel reageerde!

Gr. Maarten

Hoef je niet te hebben, dat angst zweet, zo werkt het ook met Google en of Dropbox.
  #7  
Oud 30-11-13, 12:59
Tsjip Tsjip is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 27
Standaard

Allemaal bedankt, het is goed gegaan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data van t-mobile werkt niet op mijn gejailbreakte iPhone 4s maar wel op mijn ipad 2 Gino86 iPhone algemeen 5 31-07-13 20:46
Data wissen met Find My iPhone...wat gebeurd er met iCloud data? Aaitelefoon iPhone algemeen 2 05-07-12 14:22
Hoe behoud je app data na het deleten van de app? damiongans iPhone Apps 8 23-05-12 09:57
app om al mijn mail in één keer te deleten jajaohnee Jailbreak apps en thema's 0 20-10-10 14:19
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar Lop iPhone algemeen 2 12-01-09 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:29.