//

2 ipads 1 cloud

2 ipads 1 cloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik wil mijn oude ipad 2 aan mijn zoontje geven en het gaat om een gejailbreakte variant. Nu wil ik mijn aankopen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-13, 22:32
dannydaboy1984 dannydaboy1984 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard 2 ipads 1 cloud

Beste mensen,

Ik wil mijn oude ipad 2 aan mijn zoontje geven en het gaat om een gejailbreakte variant. Nu wil ik mijn aankopen van real racing 3 op zijn ipad blijven doen en dan via de cloud op mijn eigen ipad inladen. Tot dus ver geen probleem.

Maar ik heb nu een eigen apple id aangemaakt voor mijn zoontje omdat hij andere games wil dan ik en ik wil deze games niet op me eigen ipad vinden.

Hoe kan ik zonder dat ik apps moet verwijderen e.d mijn icloud account wijzigen?

want ik kan niet zonder meer mijn id voor de icloud wijzigen want dan verwijderd die al mijn apps...ik heb wel de id voor de aankopen in de appstore kunnen wijzigen. Is het zo dat als ik de aankoop mijn mijn zoons id doe hij ze niet terug laad in mijn icloud? De icloud id staat momenteel nog op mijn eigen id.

in het kort
ipad 2 aankoop doen in real racing 3 en inladen naar de cloud (savegame)
ipad air real racing starten en icloud save game inladen
beide ipads hebben zelfde icloud id. Ik weet niet wat me ipad doet als ik de icloud van mijn zoon ga inladen, ik vermoed dat die alles wist of zit ik fout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-13, 23:20
peli71 peli71 is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: sdfasdf
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannydaboy1984 Bekijk bericht
Hoe kan ik zonder dat ik apps moet verwijderen e.d mijn icloud account wijzigen?
Wijzigen onder Instellingen - iTunes en App Store..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannydaboy1984 Bekijk bericht
.....want ik kan niet zonder meer mijn id voor de icloud wijzigen want dan verwijderd die al mijn apps.... Ik weet niet wat me ipad doet als ik de icloud van mijn zoon ga inladen, ik vermoed dat die alles wist of zit ik fout
Verkeerd vermoeden. Geinstalleerde apps worden niet verwijderd. Je kunt hooguit hebben dat je voor updates onder het orginele ID moet inloggen en installeren. Daarna kun je weer terug naar je huidige ID.
  #3  
Oud 19-12-13, 19:44
dannydaboy1984 dannydaboy1984 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard

Wat kan ik dan nu doen in mijn geval. Ik gebruik mijn oude ipad alleen voor wat aankopen in 2 games (de games kunnen save games laden uit de cloud) kan ik dan nu het beste op de oude ipad een nieuw apple id aanmaken voor me zoon en op me nieuwe ipad de oude id van mezelf gebuiken?

En dat ik dan wissel van icloud id als ik wat aankopen wil doen en deze naar de cloud laad? of zijn er meer opties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I CLOUD redhot6666 iCloud 1 08-02-12 15:51
I cloud heeec iCloud 5 02-01-12 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.