contacten overzetten van iCloud naar iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een nieuwe icloud account aangemaakt en wil graag de contacten van mijn oude overzetten naar mijn nieuwe account. is er iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
ik heb een nieuwe icloud account aangemaakt en wil graag de contacten van mijn oude overzetten naar mijn nieuwe account. is er iemand die me hiermee kan helpen? Groetjes |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() In www.icloud.com de contacten van het oude iCloud account exporteren als vCard. Dan in www.icloud.com met het nieuwe iCloud account de contacten (vCard) importeren.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud foto's overzetten van iPhone naar iPad | Ver$uZ Motorsport | iPhone algemeen | 3 | 11-05-13 17:07 |
Gegevens naar nieuwe iCloud account overzetten | Gijsbers | iCloud | 0 | 26-03-13 20:18 |
Contacten van exchangeserver naar iCloud | dosbez | iPhone algemeen | 1 | 13-11-12 15:49 |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 13:21 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
|
|