//

Samenwerking Iphone, Ipad, Macbook

Samenwerking Iphone, Ipad, Macbook discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, mijn apple familie begint steeds groter te worden. heb een Iphone 4, een Ipad Mini en een Macbook Pro. nu heb ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-03-14, 16:02
lagonie lagonie is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard Samenwerking Iphone, Ipad, Macbook

Beste Allemaal,

mijn apple familie begint steeds groter te worden.

heb een Iphone 4, een Ipad Mini en een Macbook Pro.

nu heb ik de agenda's allemaal netjes laten samen werken, aparte agenda's gemaakt voor privé, werk, stage, etc.. werk allemaal op alle devices.

alleen nu wil ik de mail ook eens opruimen en als ik op de een de mail in een mapje, stage zet bijvoorbeeld dan wil ik dat op de andere terug kunnen vinden. of bijvoorbeeld een map met sport of werk of hobby etc.

kunnen jullie mij misschien helpen hoe ik deze mapjes maakt ? en hoe ik ze netjes samen laat werken.

op het moment krijg ik mail binnen via :

- iCloud Mail.
- Hotmail Account.
- G mail Account.
- Live Account.

zou het ook mogelijk zijn om sommige afzenders meteen in de juiste map te laten komen ?

bijvoorbeeld een mapje stage : en dat ik de mails van mijn stage direct daarin te zien krijg zonder dat ik hem eerst verplaats.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Lagonie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-14, 16:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lagonie Bekijk bericht
zou het ook mogelijk zijn om sommige afzenders meteen in de juiste map te laten komen ?
Op de MacBook Pro kan dat met regels/rules in Mail. Op de iDevices kan dat (nog) niet. Voor iCloud mail kan je ook regels instellen op www.icloud.com

Of je ook regels kan instellen voor Goegelmail en Hotmail op de respectievelijke servers weet ik niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Macbook pro besturen met iPhone/ipad? indoow iPhone Apps 1 24-02-13 21:29
iWork op macbook en ipad/ipod/iphone Mimbosa iCloud 1 01-02-12 09:01
Iphone bestanden delen met ipad of macbook zimmie iPhone algemeen 3 12-10-11 13:02
Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro ) arashrsf Koopinformatie Nederland 4 28-07-10 17:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:41.