//

iCloud: twee accounts worden door elkaar gehaald

iCloud: twee accounts worden door elkaar gehaald discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben hier in huis twee icloud accounts. Vreemd genoeg geeft hij bij mijn dochter's icloud account mijn naam en haar mailadres. Maar als ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-14, 20:57
boschbol boschbol is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard iCloud: twee accounts worden door elkaar gehaald

We hebben hier in huis twee icloud accounts. Vreemd genoeg geeft hij bij mijn dochter's icloud account mijn naam en haar mailadres. Maar als ze er op klikt heeft ze wel gewoon haar eigen naam ingegeven. Hoe kan dit. Probleem is ook dat ze haar eigen wachtwoorden in de sleutelhanger voor een deel niet terugziet (voor een deel ook wel..!) en er ook een aantal wachtwoorden van mij bij haar icloud staan. Hoe zou dit kunnen. Kan er geen logische verklaring voor bedenken!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-14, 23:59
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Probeer iCloud en de App Store eens uit te loggen, in het geval van een iDevice een harde reset uitvoeren, en dan het juiste account op het juiste apparaat (of OS X account) in te loggen. Er zal wat mis zijn gegaan bij het switchen tussen accounts (bv. wachtwoorden (deels) lokaal bewaard gebleven en dan (te snel?) ingelogd met ander account). Vervolgens zit er niets anders op dan de wachtwoorden die niet bij het betreffende account horen eruit te verwijderen en de ontbrekende wachtwoorden weer toe te voegen door ze in te loggen.

Dit zou overigens niet moeten gebeuren, want in het iCloud-paneel moet altijd gewoon één en dezelfde account ingelogd zijn (niet switchen, dat kan in iTunes/App Store apart).
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren

Labels
account, dubbel account, icloud



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
twee abonnementen kort na elkaar afsluiten. protagonium iPhone algemeen 4 02-03-13 12:35
Twee accounts op ATV nlrela Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 23-02-13 11:58
Zoek app die twee pdf paginas onafhankelijk naast elkaar in beeld brengt reytan iPad Apps 1 05-12-12 16:14
iCloud en twee accounts..... lenie100 iCloud 7 28-11-11 18:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.