//

heb ik echt gestolen iphone van iemand gekocht

heb ik echt gestolen iphone van iemand gekocht discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) IK HEB IPHONE 5S GEKOCHT BIJ DOT TELECOM. IK WIST WEL DAT HET 2DE HANDS TOESTEL IS TOEN ZE DIE ME HADDEN GEGEVEN DIE STOND ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-14, 22:51
Larita Larita is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Unhappy heb ik echt gestolen iphone van iemand gekocht

IK HEB IPHONE 5S GEKOCHT BIJ DOT TELECOM.
IK WIST WEL DAT HET 2DE HANDS TOESTEL IS TOEN ZE DIE ME HADDEN GEGEVEN DIE STOND AL AAN. IK HEB NIET GEREAGEERD. ik heb eigenlijk niet over nagedacht. ik heb gewoon bij appstore mijn oude icloud ingegeven en ik kon apps downloaden. zo heb ik maand en 10 dagen mee gewerkt. gisteren wouw ik het toestel verkopen verder via 2de hands, die mensen kwamen en ze hebben gekeken en gezegd ja we willen die kopen, ik zei oke maar ik moet daar alles wissen zodat mijn foto's enzo weg zijn en ik heb het gedaan, die toestel is opnieuw opgestart en die meisje wouw met haar apple id inloggen ma daar staat dat 'deze iphone is gelinkt aan s****@hotmail.com bij 'zoek mijn iphone' ik was het vergeten dat toen ik die had gekocht stond die al aan, dom van me ma jaa, nu vragen ze me om die hotmail en wachtwoord daar van ingeven om te kunnen aanmelden. Ik ben naar de winkel geweest ze trekken niets van aan. ze zeggen dat mijn hotmail is en dat toen ze da aan me gaf was die in orde, oke die was in orde maar hoe was die opgestart dan? ik denk dat die toestel is gestolen van iemand omdat ze hebben geen doos daar van en ook geen oortjes en oplader. ik heb een nieuwe oplader gekregen. Ik had niet opgelet toen maar nu zit ik vast, ik wil morgen naar politie en alles vertellen, maar wat denken jullie? die zeggen alleen toen we het toestel hadden je gegeven die werkte, ja oke die werkte maar dat kan zo goed zijn dat die persoon die het toestel voor me had heeft met serienummer zijn toestel toegevoegd aan zoek mijn iphone toch???????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-14, 08:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in het onderstaande topic:

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...-apple-id.html

PS:
Jouw verhaal is één lange zin die zo goed als onleesbaar is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 gekocht van iemand die hem geleast heeft dogie iPhone algemeen 83 05-03-13 17:56
Gestolen iPhone gekocht in een winkel Snoepzak iPhone algemeen 77 08-11-10 22:43
iPhone gestolen maar ik heb verzekering via T-Mobile snverhallen Odido (T-Mobile) 23 26-09-09 18:34
Hoe heb jij je iphone gekocht? thioo Koopinformatie Nederland 51 20-02-08 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.