//

Contacten van iCloud gestolen telefoon halen

Contacten van iCloud gestolen telefoon halen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Gistermiddag is mijn iPhone 5S gestolen. Ik heb me er eigenlijk al met veel pijn bij neergelegd dat ik die nooit meer terug zie, hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-04-14, 16:14
roosvanriesen roosvanriesen is offline
• iOS 7.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Unhappy Contacten van iCloud gestolen telefoon halen

Gistermiddag is mijn iPhone 5S gestolen. Ik heb me er eigenlijk al met veel pijn bij neergelegd dat ik die nooit meer terug zie, hij is gelijk uitgezet dus kan hem ook niet meer traceren.
In iCloud staan nog wel al mijn contacten. Als de dief alles op mijn telefoon wist, gaan mijn contacten dan ook uit iCloud? Zo ja, is er een manier om die contacten van iCloud te halen voordat dit gebeurt?
Alvast bedankt en als iemand nog andere tips heeft om zoveel mogelijk van mijn telefoon terug te krijgen (bv whatsappgesprekken, foto's) hoor ik dat heel graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-14, 16:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roosvanriesen Bekijk bericht
Als de dief alles op mijn telefoon wist, gaan mijn contacten dan ook uit iCloud? Zo ja, is er een manier om die contacten van iCloud te halen voordat dit gebeurt?
De iPhone wissen zal wel niet lukken als "Find my iPhone" ingeschakeld is. Als er een toegangscode en/of Touch ID geactiveerd is kan de dief toch niet in de iPhone? Hoe dan ook, je kan voor alle zekerheid in www.icloud.com al jouw contacten exporteren naar vCard. Die vCard kan je later weer importeren.
  #3  
Oud 06-04-14, 17:48
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Als je iCloud backup aan had staan komen al je Whatsappgesprekken en foto's weer terug zodra je een nieuwe iPhone hebt en je je backup terugzet.

Hopelijk gebruikte je TouchID wel. Dan kan de dief eigenlijk niks met je telefoon, behalve de onderdelen verkopen.
  #4  
Oud 06-04-14, 19:16
roosvanriesen roosvanriesen is offline
• iOS 7.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Allebei heel erg bedankt voor het antwoorden. Heb voor de zekerheid alles op een vCard gezet, maar ik gebruikte inderdaad TouchID en toegangscode dus fijn om te weten dat de dief er niks mee kan. Hopen dat ie zich dan maar bedenkt en hem terugbrengt
  #5  
Oud 06-04-14, 19:35
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Goed om te horen. Hou Zoek mijn iPhone voor de zekerheid maar wel in de gaten, wie weet maakt de dief nog een foutje en geeft ie per ongeluk zijn locatie door.
Erg balen van je iPhone, hopelijk dekt je verzekering de kosten.
  #6  
Oud 06-04-14, 19:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roosvanriesen Bekijk bericht
...maar ik gebruikte inderdaad TouchID en toegangscode dus fijn om te weten dat de dief er niks mee kan.
Dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat het toestel nog altijd gestolen is. Je kan het toestel eventueel op www.icloud.com -> Find my Phone in verloren modus zetten. Kijk ook af en toe even of het toestel toch nog online komt.
  #7  
Oud 06-04-14, 19:37
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Great minds
  #8  
Oud 06-04-14, 19:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Great minds
...think alike
Reageren

Labels
contacten, gestolen, icloud



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten overzetten van iCloud naar iCloud TSch91 iCloud 1 04-01-14 19:05
Contacten van exchangeserver naar iCloud dosbez iPhone algemeen 1 13-11-12 14:49
telefoon kwijt/.gestolen djayson iPhone algemeen 2 16-03-12 08:53
iCloud blijft mails van pop3 account halen Legorides iCloud 1 22-12-11 00:49
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 SPiET iPhone algemeen 0 30-07-10 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.