iCloud, activeren lukt niet is niet mogelijk!

iCloud, activeren lukt niet is niet mogelijk! discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) iCloud activeren, problemen... Hallo, beste mensen. Ik heb een iPhone 4 32 GB Simlock vrij. Ik heb een probleem met activeren. Ik voer de juiste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 May 2014, 00:16
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 May 2014
Berichten: 6
Exclamation iCloud, activeren lukt niet is niet mogelijk!

iCloud activeren, problemen...

Hallo, beste mensen. Ik heb een iPhone 4 32 GB Simlock vrij. Ik heb een probleem met activeren. Ik voer de juiste gegevens in en kan als nog via iCloud mijn iPhone niet activeren. Ik, heb contact opgenomen met Apple.Inc velen malen. Die willen mij niet verder helpen, omdat ik jammer genoeg geen aankoop bewijs heb. ( Erg belachelijk. ) Ik kan met zekerheid bevestigen dat het mijn toestel is. Ook de iCloud account is van mij. Het probleem is, door een E-mail wijziging is dit probleem veroorzaakt. Hoe, kan ik als nog mijn iPhone activeren? Is er geen oplossing, moet ik hem weg gooien? Alsjeblieft help! Bij het inloggen geeft die aan. ( Inloggen niet mogelijk ) Als ik een verkeerd wachtwoord invoer geeft die aan ( Apple ID of Wachtwoord verkeerd of onjuist ). Maar, weet zeker is mijn iCloud. Alleen is er mogelijk een nieuw account aan gemaakt en kan ik als nog mijn iCloud iPhone niet activeren. Stom van me dat ik me E-mail heb gewijzigd.

Graag, hulp a.u.b...

Alvast, bedankt! Groetjes: Jennifer.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29 May 2014, 09:30
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 12.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 12.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.911
Standaard

Een Activation Lock is niet te omzeilen.

Je kan eens proberen om in te loggen in www.icloud.com en dan de iPhone verwijderen uit "Find my iPhone". Je moet wel inloggen met het Apple ID + paswoord dat je voorheen gebruikt hebt op de iPhone om iCloud te activeren.

Citaat:
Het probleem is, door een E-mail wijziging is dit probleem veroorzaakt.
Dat maakt niet veel uit zo lang je het paswoord kent van het vorige e-mail adres (= Apple ID).

Citaat:
Die willen mij niet verder helpen, omdat ik jammer genoeg geen aankoop bewijs heb. ( Erg belachelijk. )
Dat is niet belachelijk. De Activation Lock is een beveiliging die verhindert dat men gestolen iDevices kan activeren.
  #3  
Oud 29 May 2014, 12:58
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 May 2014
Berichten: 6
Standaard

Nee, dit heeft niet tot een oplossing gezorgd. Door dat ik mijn E-mail heb gewijzigd. Is er een nieuw Apple iD gemaakt. Apple heeft ook testjes gedaan, die aangeven dat ik de Eigenaar ben. Ook hun snappen niet, de kosten om op te sturen is duur. Dus, ik vraag of er een ander manier is om mijn toestel un te locken en er zijn misschien mogelijk heden.

Achja, alvast bedankt breng wel naar de winkel. Gr: Jennifer
  #4  
Oud 29 May 2014, 13:11
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 12.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 12.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.911
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JenniferNL Bekijk bericht
Achja, alvast bedankt breng wel naar de winkel. Gr: Jennifer
Doe dat. Succes gewenst.
  #5  
Oud 29 May 2014, 20:03
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 May 2014
Berichten: 6
Standaard

Bedankt, voor je hulp. Komt, wel goed

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2014 om 20:07 ----------

Als, iemand nog een oplossing heeft?; Hoop, ik dat te horen! Want ben nog niet naar de Winkel geweest, omdat ik eerst nog een oplossing zoek. Want, er is als het goed is wel een manier en nog maal. Het is mijn toestel en ook mijn account. Door dat ik een E-mail wijziging heb door gevoerd, is er nog al andere fout gegaan. Ik heb mogelijk een nieuw account met het zelfde E-mail adres. Dat is erg balen en kan ook niet inloggen bij iCloud, want dat bestaat niet meer op dat adres, met welke ik mijn toestel moet activeren.

Als iemand een opslossing heeft, hoor ik dat graag!

Alvast, bedankt.

Groetjes: Jennifer....

Laatst gewijzigd door JenniferNL; 30 May 2014 om 15:21.
  #6  
Oud 2 June 2014, 19:56
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 May 2014
Berichten: 2
Standaard

Momenteel is er een site waar ze zeggen dat ze de icloud omzeilen. Het is bedoeld voor mensen met hetzelfde probleem als jij, maar er zullen waarschijnlijk ook mensen gebruik van maken met "niet hun eigen" telefoon....

Laatst gewijzigd door wouter1981; 3 June 2014 om 13:56. Reden: verwijzing naar illegale site verwijderd
  #7  
Oud 7 June 2014, 16:48
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 May 2014
Berichten: 6
Standaard

Bedankt, alle maal!!!
Ik heb al me iPhone geopend ....

Probleem opgelost.

Thnks allemaal.

xx Jennifer ♥
  #8  
Oud 8 June 2014, 11:35
MCNO's schermafbeelding
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.4]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 19 February 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.190
Standaard

Hoe heb je t kunnen oplossen?
  #9  
Oud 8 June 2014, 23:17
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 May 2014
Berichten: 6
Standaard

Ik heb hem naar een Telecom winkel in Duitsland gebracht en ze hebben hem daar kunnen maken. Het koste me wel €50, euro. Maar ja heb me iPhone terug! Hij doet het weer. Ik snap de veiligheid van Apple. Maar vindt het belachelijk dat je over al een aankoop bewijs moet aan kunnen tonen. Het was ook mij iCloud account. Alleen door een E-mail wijziging, is er volgens hun een nieuw account gemaakt. Achja, hij doet het weer ben blij!



aaaaaaawh en thnks voor jullie hulp xxxx! ♥
Waardeer ik!
  #10  
Oud 22 June 2014, 14:27
trimix's schermafbeelding
» iPhone 6s 128GB (Space Grijs) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 October 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 969
Standaard

hebben die de icloud lock eraf gegooid ? of hebben ze dat kunnen oplossen ?
  #11  
Oud 24 June 2014, 22:33
» iPhone 7 Plus 128GB (Zwart) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 June 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

heb jij een adres van die duitsers?
  #12  
Oud 29 June 2014, 15:54
» iPhone 7 Plus 128GB (Zwart) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 June 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

weet niemand dit?
  #13  
Oud 29 June 2014, 15:59
trimix's schermafbeelding
» iPhone 6s 128GB (Space Grijs) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 October 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 969
Standaard

Er zijn wel oplossingen maar die zijn veel duurder dan 50 euro. Meer in de richting van 150 ...
  #14  
Oud 29 June 2014, 16:31
» iPhone 7 Plus 128GB (Zwart) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 June 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

zoals? hoeduur
  #15  
Oud 29 June 2014, 16:36
trimix's schermafbeelding
» iPhone 6s 128GB (Space Grijs) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 October 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 969
Standaard

er zijn bedrijven op internet die icloud lock eraf halen en dat kost rond de 150 euro !!
  #16  
Oud 16 September 2014, 16:23
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 May 2014
Berichten: 6
Standaard

Sorry, dat ik ff laat reageer. Geloof mij die unlock is af te halen! Bedankt, voor jullie hulp! Thanks xx ♥.
Reageren

Labels
activeren, icloud, iphone 4 activeren, problemen, verificatie


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S: 4s Activeren lukt niet frikandel Unlock 2 18 June 2012 01:14
iPad 2 werkt niet: 'moet activeren' maar lukt niet basveldkamp iPad algemeen 2 15 March 2012 19:10
iPhone: Activeren niet mogelijk! Marinelli Jailbreak 3 14 August 2010 20:49
iPhone 3G: Activeren lukt niet Falkon Unlock 6 23 October 2009 18:54
Activeren??? NIET MOGELIJK splatz T-Mobile 0 6 September 2008 10:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.