//

ftp toegang via sleutelhanger wel op mac niet via ipad

ftp toegang via sleutelhanger wel op mac niet via ipad discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb een probleem met de sleutelhanger wat ik niet opgelost krijg, hopelijk kan iemand mij helpen. om mijn website te beheren (joomla website) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-06-14, 10:07
dutchiethebiker dutchiethebiker is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard ftp toegang via sleutelhanger wel op mac niet via ipad

Hoi

ik heb een probleem met de sleutelhanger wat ik niet opgelost krijg, hopelijk kan iemand mij helpen.
om mijn website te beheren (joomla website) dien ik eerst met mijn ftp account in te loggen alvorens ik naar het admin gedeelte kan.
Dit ftp wachtwoord is schijnbaar wel in de sleutelhanger opgeslagen want op m'n macbook word er niet naar gevraagd echter zodra ik dit via m'n ipad wil doen dien ik telkens het ftp wachtwoord opnieuw in te voeren en kan dan pas door naar het admin gedeelte.

is dit aan te passen zodat het ftp wachtwoord volledig in de sleutelhanger zit en ook op de iPad automatisch word ingelogd?

mvg

Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-14, 10:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als het paswoord in de iCloud Keychain op de Mac staat zou dat ook op de iPad moeten werken als op dat toestel iCloud Keychain ingeschakeld is.
  #3  
Oud 03-06-14, 10:51
dutchiethebiker dutchiethebiker is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard

dat zou je inderdaad zeggen van wel, echter helaas.
eerste instantie stond het wachtwoord alleen in de "inloggen" sleutelhanger vervolgens heb ik het handmatig toegevoegd aan de "iCloud" sleutelhanger maar helaas, zowel op telefoon als ipad werkt het niet. De rest wat in de sleutelhanger zit levert geen probleem op
  #4  
Oud 03-06-14, 11:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchiethebiker Bekijk bericht
eerste instantie stond het wachtwoord alleen in de "inloggen" sleutelhanger vervolgens heb ik het handmatig toegevoegd aan de "iCloud" sleutelhanger maar helaas
Staan de gegevens ook niet in de System Keychain? Ik heb ooit Wi-Fi wachtwoorden uit de System Keychain naar de iCloud Keychain gekopieerd en dat werkte wel.

Voor het overige werken de login paswoorden op een iDevice alleen in Safari en niet in apps van derden.
  #5  
Oud 03-06-14, 13:57
dutchiethebiker dutchiethebiker is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard

Nee staan alleen in de "inloggen" sleutel hanger en (handmatig toegevoegd) in de "iCloud" sleutelhanger. Ook al haal ik de handmatig toegevoegde iCloud entry weg dan heeft dat geen effect op de mac.

het is een admin gedeelte te benaderen via safari. (www.domein.nl/administrator)
vervolgens dient er met ftp account ingelogd te worden, daarna kan er met admin login ingelogd worden van de joomla site.
op de mac werkt dit dus wel maar verder niet.

heb al het nodige af lopen speuren op het net krijg echter geen oplossing gevonden.
Reageren

Labels
ftp toegang, sleutelhanger



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPAD en FTP Prevmed iPad algemeen 5 27-01-12 11:37
films wel op je iphone, maar niet meer op je mac spiffs iTunes 0 12-01-11 20:40
Iphone synct niet naar Mac, wel omgekeerd benxxbird iTunes 0 06-08-10 08:28
MAC-code werkt niet, klopt wel Doblie Wi-Fi 4 16-06-10 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.