iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Taken iCloud tonen in outlook (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/155162-taken-icloud-tonen-outlook.html)

pieterhein 03-06-14 11:20

Taken iCloud tonen in outlook
 
1 Bijlage(n)
Hoi,

Ik heb outlook met iCloud gesyncd. Werkt prima. Krijg op me iPhone de agenda te zien die in outlook staat en vice virsa.

Nu wil ik in outlook bij takenbalk de opkomende items in de agenda van iCloud laten zien. Voordat ik outlook met icloud heb gesynced stonden hier gewoon mijn opkomende taken in van de normale agenda. De normale agenda is nu helemaal leeg (gebeurt door het syncen?).

Ik zoek al een uur via Google en op forums maar ik kan nergens een antwoord vinden. Wie weet het?

Guest-20180925190238 03-06-14 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterhein (Bericht 961784)
Nu wil ik in outlook bij takenbalk de opkomende items in de agenda van iCloud laten zien.

Taken in Outlook zijn heel specifiek voor Outlook en die data wordt niet met iCloud gesynchroniseerd.

Herinneringen (Taken) in iOS zijn onderdeel van de Apple Agenda. Dat wil zeggen Apple Agenda is het transportmechanisme. Op een iOS (en OS X) toestel worden de herinneringen dan in de Herinneringen app getoond. In Outlook wordt die data in de iCloud agenda getoond.

pieterhein 03-06-14 11:52

Met andere woorden, wat ik wil is dus niet mogelijk?

Guest-20180925190238 03-06-14 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterhein (Bericht 961788)
Met andere woorden, wat ik wil is dus niet mogelijk?

Dat klopt. Idem dito voor Notities want die zijn dan weer onderdeel van Apple Mail.

Als je Windows 8 of 8.1 gebruikt is de iCloud herinneringen app geïntegreerd in het start scherm (het tegeltjesscherm) en kan je daar de herinneringen bekijken.

pieterhein 03-06-14 12:04

Oke bedankt voor je antwoord. Sucks wel, dacht dat zoiets simpels wel mogelijk moet zijn.

Moet ik mezelf maar aanwennen om steeds op de agenda knop te klikken in outlook..

Guest-20180925190238 03-06-14 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterhein (Bericht 961791)
Sucks wel, dacht dat zoiets simpels wel mogelijk moet zijn.

Dat is een probleem dat door Microsoft moet opgelost worden in Outlook. Programma's van derden, zoals het Windows iCloud Control Panel, hebben geen toegang tot de Taken en Notities functies van Outlook (Personal Folders).

Mail, Agenda's en Contacten zijn geen probleem omdat voor die data standaard protocollen worden gebruikt (IMAP4, CalDAV en CardDAV).

Succes verder. :)

pieterhein 03-06-14 12:13

Is er niet een work-a-round? Weet niet of het mogelijk is, maar als je nu de standaard agenda kan syncen met de icloud agenda?

Guest-20180925190238 03-06-14 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterhein (Bericht 961793)
Is er niet een work-a-round? Weet niet of het mogelijk is, maar als je nu de standaard agenda kan syncen met de icloud agenda?

Nee, er is geen "work around". De standaard agenda staat in Personal Folders en de iCloud data staat in een apart .pst bestand. Het is wat het is.

Ik ga het hier bij laten. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:25.