//

Abonnement op agenda kan niet worden verwijderd

Abonnement op agenda kan niet worden verwijderd discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag daarnet dat er zonder enige reden een abonnement op de kalender Nederlandse feestdagen in mijn agenda stond bij 'andere' op zowel iPhone, iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-14, 15:07
juuleke juuleke is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard Abonnement op agenda kan niet worden verwijderd

Ik zag daarnet dat er zonder enige reden een abonnement op de kalender Nederlandse feestdagen in mijn agenda stond bij 'andere' op zowel iPhone, iPad als Mac.
Aangezien ik geen gebruik wens te maken van deze geabonneerde agenda wilde ik deze verwijderen. Op de Mac was dit geen probleem en werd de agenda correct gewist. Op de iPhone en iPad kan ik deze agenda wel uitvinken maar ik kan hem niet verwijderen, ik kan enkel de kleur van de agenda veranderen.
Heeft er iemand hier raad mee want dit is zeer vervelend dat dit in de lijst van de agenda's blijft staan.

Misschien is het mogelijk dat de software-update naar 7.1.2 hiervoor heeft gezorgd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-14, 15:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bericht #4:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...rwijderen.html
  #3  
Oud 03-07-14, 15:57
juuleke juuleke is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik heb deze mogelijke oplossing ook al geprobeerd maar zonder positief resultaat. Heel vreemd dat dit zo plotseling is opgedoken in mijn agenda.
  #4  
Oud 10-07-14, 16:42
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juuleke Bekijk bericht
Ik heb deze mogelijke oplossing ook al geprobeerd maar zonder positief resultaat. Heel vreemd dat dit zo plotseling is opgedoken in mijn agenda.
Het volgende al geprobeerd?

Instellingen -> E-mail, contacten, agenda's -> onder accounts staat waarschijnlijk 'Agenda's met abonnement -> selecteer het te verwijderen abonnement en dan kun je deze simpel verwijderen.

Toevallig heb ik dat net vanmorgen gedaan met een abonnement op EK2012 ;-)
Die kreeg ik ook niet weg via de agenda zelf, maar op bovenstaande manier is het gelukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup kan niet verwijderd worden bing69 iCloud 1 24-12-13 10:09
"De postbus kan niet worden verwijderd op de server" concorddawn iPhone algemeen 2 09-08-12 16:32
Muziek kan niet worden verwijderd! arjanmendel Muziek, foto & video 0 01-04-12 13:33
photos op springboard maar kan niet verwijderd worden -openssh- Gabriel Antonyo Jailbreak apps en thema's 4 09-11-09 12:52
Kan Cydia verwijderd worden ? elchor Jailbreak apps en thema's 4 09-09-09 17:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.