Icloud bypass via officialiphoneunlock ? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iphone users, Ik ging effe google om te kijken of het mogelijk is om icloud activation te bypassen. En vond een site genaamd Official ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Icloud bypass via officialiphoneunlock ?
Hey iphone users,
Ik ging effe google om te kijken of het mogelijk is om icloud activation te bypassen. En vond een site genaamd Official iPhone Unlock - Activation Lock Removal. Ze nemen 60 pond om je telefoon untelocken als FMI aanstaat. Heeft iemand hier ervaring mee en is de site betrouwbaar ? Gezien de revieuws is het bij de meeste gelukt maarja wie zegt dat die ook echt kloppen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op macrumors staan heel wat negatieve ervaringen ;-)
|
|||
|
|||
Je telefoon? Ben je dan het paswoord van je iCloud Apple ID vergeten? Geen probleem dat paswoord kan je resetten. Als dat ook niet lukt kan je contact opnemen met Apple. Als je kan bewijzen dat je de rechtmatige eigenaar bent van je telefoon zal Apple de iCloud Activation Lock verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb toestel gekocht op marktplaats en er is een activation lock op. Hoe ga ik met dit verhaal apple overhalen om die lock te verwijderen ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze verkoper bleek dus niet een van die eerlijke verkopers te zijn helaas. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja en er zijn maar weinig mensen die de icloud lock eraf halen kost ongeveer 120/130 euros
en die jij in je bericht noemt boven www.officialiphoneunlock.co.uk zijn echte scammers die kunnen niet eens een iphone simlockvrij maken het zijn echte boeven !!! das pech geld weg !!! dus trap daar ZEKER niet in !!! |
|
|||
|
|||
reactie
niet waar! Ik heb daar een simlock laten verwijderen van uit america Was wel duur maar wel oke
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 6.1.2 Coming to Passwort Bypass und Microsoft Exchange Bugun Fix | edward322 | Chat en geruchten | 1 | 16-02-13 08:33 |
ICloud uit, toch nog dataverkeer door icloud? | Catelootje | iPhone algemeen | 0 | 03-12-12 15:27 |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 12:21 |
Bypass code signature in iPhone SDK 3.0 | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 03-07-09 16:51 |
|
|