//

Apple mail laadt oude mails binnen als ongelezen.

Apple mail laadt oude mails binnen als ongelezen. discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een probleem omtrent mijn Apple mail, via deze mail laat ik mijn gmail en hotmail accounts binnenkomen. Nu is het zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-14, 17:06
JorritTB JorritTB is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard Apple mail laadt oude mails binnen als ongelezen.

Hallo,

Ik zit met een probleem omtrent mijn Apple mail, via deze mail laat ik mijn gmail en hotmail accounts binnenkomen. Nu is het zo dat ik alles erop binnenkrijg en daarom ook alle mails lees.

Alleen af en toe laadt mijn Apple mail oude mailtjes als ongelezen. De tijd en datum van deze mails blijft hetzelfde alleen hij leest ze plotseling als ongelezen.

Iemand enige idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Het is nogal hinderlijk om elke keer door je hele mailbox te scrollen opzoek naar deze mailtjes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPad Air haalt te veel oude mail binnen Translatoria iPad algemeen 3 03-12-13 19:35
Mails blijven ongelezen na verwijdering op PC. Dyna20 iPhone algemeen 13 07-10-13 15:40
Zelfde email adres gebruiken bij mail beantwoorden als waarop mail binnen kwam ?. TheiDouven iPad algemeen 10 29-12-12 11:33
EMAIL: emails die open op mijn Iphone, staan als ongelezen op mijn echte mail. chrisjelover iPhone algemeen 1 22-11-12 16:41
Aantal ongelezen mails op springboard Ouchini iPhone algemeen 0 18-08-10 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.