//

iCloud delen met gezin probleem

iCloud delen met gezin probleem discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Gisteravond m'n ipad 3 ge-update naar IOS8 en daar zit een optie in wat delen met gezin heet. Erg mooie optie, echter moét je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-14, 15:37
jayjedi jayjedi is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Huissen
Berichten: 4
Standaard iCloud delen met gezin probleem

Hoi,

Gisteravond m'n ipad 3 ge-update naar IOS8 en daar zit een optie in wat delen met gezin heet. Erg mooie optie, echter moét je een betaalmethode invullen. Maar ja wij doen alles met ituneskaarten en die optie is er niet. Weet iemand hoe ik toch van deze optie gebruik kan maken?

Gr
Jay
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-14, 16:08
Daimontz Daimontz is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 6
Standaard

Als ik zo snel de website van Apple check met Family Sharing staat er het volgende:

Betaal gezinsaankopen met dezelfde creditcard en keur aankopen van de kinderen goed via het apparaat van een van de ouders.

Hier zeggen ze dus alleen creditcard en lijkt het dus ook zo te zijn dat alleen dat de optie is...
  #3  
Oud 18-09-14, 20:25
jayjedi jayjedi is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Huissen
Berichten: 4
Standaard

Leuk die nieuwe opties..... M'n ipad valt trouwens continu uit of loopt vast. Ik ga denk ik downgraden als dat lukt want dit werkt voor geen meter en als dan de nieuwe opties niet werken of voorwaarden hebben....
  #4  
Oud 02-10-14, 16:53
CharlieVictor's schermafbeelding
CharlieVictor CharlieVictor is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Cool Family Sharing met ClickAndBuy

Ik merk dat er meerdere gebruikers van Family Sharing zijn die tegen het betaal probleem met ClickandBuy aan lopen. Welnu, ik dus ook. Het blijkt dat Apple alleen creditcard-gebruikers de gelegenheid biedt om van deze optie gebruik te kunnen / mogen maken.

Welnu, is het mogelijk om een Prepaid Creditcard aan het account te koppelen, en zo ja, moet dit een "speciale" -Nederlandse- card zijn.

Bij het trachten te activeren via de iPhone (4S) kreeg ik de melding dat ClickandBuy niet wordt ondersteund en dat ik een geldige "betaalpas" op moet geven. Hierin zit geen mogelijkheid bij de keuze-opties.

Wie weet hier een oplossing voor?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
4 icloud account agenda's, 1 delen en 3 inzien (delen) PDD iCloud 3 28-09-16 12:17
Uitleg over contacten delen/splitsen met 2 Iphones in iCloud boergeert iCloud 1 18-07-13 18:46
iPhone met iCloud probleem Jesse1312 iPhone algemeen 4 15-12-12 13:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59.