//

Terugkerende geheugenproblemen bij iCloud

Terugkerende geheugenproblemen bij iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik in februari dit jaar een vervangende iPhone 5 heb gekregen in de Apple Store Amsterdam, heb ik problemen met iCloud backups. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-14, 17:10
Joris00 Joris00 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Terugkerende geheugenproblemen bij iCloud

Hallo,

Sinds ik in februari dit jaar een vervangende iPhone 5 heb gekregen in de Apple Store Amsterdam, heb ik problemen met iCloud backups. Ik blijf maar meldingen krijgen dat er ruimte te weinig is, terwijl dit in mijn ogen niet het geval zou moeten zijn. Hij geeft ook aan dat er nog ruimte vrij zou moeten zijn. Daarnaast had ik hier met mijn oude toestel ook nooit problemen mee en verliepen de backups automatisch en vlekkeloos. Toch heeft hij sinds ik een nieuwe iPhone 5 heb nooit meer een iCloud backup kunnen maken.

Dit probleem is me inmiddels gaan irriteren, dus besloot ik vandaag te proberen hier iets aan te veranderen. Nu zit het grootste deel van mijn 16 GB iPhone vol met foto's. Zo'n 4,5 GB. Dit heb ik vandaag terug gebracht naar 3,3 en alsnog geeft mijn iPhone bij 'Gebruik' aan dat er nauwelijks meer ruimte vrij is gekomen. Ook het backuppen met iCloud, waar het me in eerste instantie om ging, lukt nog altijd niet. Mijn iPhone 5 draait op iOS 8. Hiervoor heb ik m'n toestel eerst gereset en vervolgens met de nieuwe systeemsoftware een groot deel van m'n bestanden via iTunes er weer opnieuw opgezet.

Hieronder heb ik een tweetal screenshot van mijn iCloud vensters bijgevoegd in de hoop dat iemand me meer uitleg kan geven of eventueel een oplossing bieden.

http://i61.tinypic.com/2sax953.jpg
http://i58.tinypic.com/2f07if4.jpg

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Joris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geheugen probleem, icloud, iphone 5, te weinig ruimte



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud probleem bij opstarten iCloud.com Snoopyverce iPhone algemeen 7 08-12-12 14:51
steeds terugkerende irritante ongewenste pop up Geert1976 Jailbreak apps en thema's 103 10-10-12 23:58
Wintertijdbug: terugkerende alarmmeldingen foutief XIII iPhone algemeen 76 17-11-10 05:23
[Agenda] Terugkerende afspraak Jensteh iPhone Apps 2 07-12-08 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.