Apple diensten niet bereikbaar via Wi-Fi
Ik heb (in mijn ogen) een heel vaag probleem. Apple diensten als Zoek Mijn Vrienden, www.icloud.com, etc zijn niet bereikbaar als ik verbonden ben via Wi-Fi. Dit geldt voor zowel mijn iPhone, iPad als mijn Macbook Pro.
Zodra ik mijn iPhone op 4G only zet dan werkt alles naar behoren, maar zodra ik Wi-Fi ook aanzet dan werkt het niet meer. iPhone 5S Wi-Fi aan + 4G aan: Apple diensten werken niet, overige apps waar internet voor nodig is wel Wi-Fi uit + 4G aan: alles werkt naar behoren Wi-Fi aan + 4G uit: Apple diensten werken niet, overige apps waar internet voor nodig is wel Macbook Alles werkt, maar kom niet op www.icloud.com iPhone 5 Hier heb ik iOS 8 opnieuw op geïnstalleerd, maar bij het eerste scherm om een draadloos netwerk te selecteren kan ik geen verbinding maken met mijn draadloze netwerk. iPhone 5 kan ik nu niet activeren dus. Instellingen en apparatuur Airport Extreme (4 dagen oud) - werkt perfect. Netwerk is ingesteld op 5Ghz Airport Express (1 jaar oud) - werkt perfect. In bridge modus om netwerk uit te breiden Ik heb via Airport Configuratieprogramma alles gechecked, opnieuw opgestart, etc. Alles werkt naar behoren en geen foutmeldingen. Wie weet wat er aan de hand is? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:39. |