//

IOS8: aanpassen 30 dagen verwijderde fotos?

IOS8: aanpassen 30 dagen verwijderde fotos? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik sinds een week IOS8 met iCloud Drive, voor mij geen probleem, ik heb geen oude devices en gebruik verder geen Macbook o.i.d. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-09-14, 16:31
Caspar Caspar is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard IOS8: aanpassen 30 dagen verwijderde fotos?

Ik gebruik sinds een week IOS8 met iCloud Drive, voor mij geen probleem, ik heb geen oude devices en gebruik verder geen Macbook o.i.d.

Het enige waar ik me dood aan erger is dat als je nu een foto verwijderd, dat deze dan toch nog 30 dagen blijft staan. Ik weet zelf wel welke foto ik verwijder en doe dat nooit per ongeluk.. Is het mogelijk om ergens die tijd aan te passen of uit te zetten? Ik zie dat je ze wel handmatig kan verwijderen maar als je dus veel foto's verwijderd moet je ze daarna één voor één alsnog verwijderen in deze "prullenbak" op iCloud...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-14, 16:53
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik zit met dezelfde vraag. De nieuwe foto app is heel onlogisch geworden. De map 'onlangs toegevoegd' bestaat uit Photostream foto's en foto's die ik met mijn iPhone heb gemaakt. Deze laatste verwijderde ik altijd om ruimte te besparen. Nu kun je die foto's er niet meer uit filteren.

Ik ga het proberen via de Mac App 'Fotolader'. Misschien heb jij op je Windows PC ook een app waarmee je foto's kunt importeren naar je PC. Wellicht kun je vanuit je PC foto's definitief verwijderen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 en iOS8 WDS001 iPad algemeen 41 21-11-14 15:03
iOS8 - Filmrol verdwenen in Fotos app brabbeldas iPhone algemeen 14 21-09-14 11:58
Dubbele foto's iOS8 Wendeltj iPhone Apps 2 03-06-14 17:14
verwijderde fotos & videos terughalen Stef16 Muziek, foto & video 1 29-03-11 10:07
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? LabTeov Jailbreak 0 21-10-10 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52.