Synchronisatie werkt niet meer sinds IOS 8.02

Synchronisatie werkt niet meer sinds IOS 8.02 discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Een nieuwe iPhone 6 gekocht en op de IPad2, de iPhone 5 van mijn vrouw IOS8.02 genstalleerd We hebben iCloud drive niet aangezet maar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 3 October 2014, 20:59
» iPhone 6 Plus 64GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 3 October 2014
Berichten: 1
Standaard Synchronisatie werkt niet meer sinds IOS 8.02

Een nieuwe iPhone 6 gekocht en op de IPad2, de iPhone 5 van mijn vrouw IOS8.02 genstalleerd
We hebben iCloud drive niet aangezet maar het bestaande iCloud account wel omdat anders de communicatie met de Mac en de MacBook Pro niet werkt.
Sindsdien werkt de synchronisatie van de agenda's niet meer

Hoe lossen we dat op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 3 October 2014, 21:15
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.656
Standaard

Ga eerst in www.icloud.com kijken of de agenda's daar in orde zijn. www.icloud.com is de Master.

Als alles daar goed staat log uit iCloud uit op de iDevices. Herstart (uitzetten en weer aanzetten) de iDevices. Log dan weer in het iCloud account in.
  #3  
Oud 8 October 2014, 10:34
» iPhone 5s 32GB (Space Grijs) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 January 2010
Berichten: 3
Standaard

heb ook synchronisatieproblemen, iPhone5S met 8.02, mijn exchange (outlook) agenda afspraken komen soms wel en soms niet in de iphone terecht... :-( Kan er niet meer op vertrouwen dus! groot probleem want zakelijk gebruik... tot nu toe nooit bijzonderheden maar na upgrade plotseling veel afspraken die er niet in komen of oude / gecancelde afspraken die er niet uit gaan...
  #4  
Oud 8 October 2014, 17:29
» iPhone 8 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 4 January 2010
Berichten: 667
Standaard

al eens geprobeerd om je Exchange account te verwijderen en weer opnieuw in te stellen? Dat wil nog wel eens helpen bij dergelijke vage problemen.

Ik heb ook een Exchange account van m'n werk, maar daarbij heb ik nog geen problemen mee ondervonden.
  #5  
Oud 10 October 2014, 11:42
» iPhone 5s 32GB (Goud) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi +4G 32GB (Wit) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 October 2014
Berichten: 1
Standaard

Same problem here.....
Sinds iOS8.02 alleen maar problemen met het syncen van Exchange. Zowel de mail als de agenda items.
Heb al een schone installatie van de Iphone5s gedaan.
Heb al meerdere malen Exchange opnieuw aangemaakt op de iphone.
Niets mag baten.
En heel soms doet die het wel, maar merendeels niet.
Ik heb het dan over de PUSH functionaliteit (niet de Fetch uiteraard)

Iemand een suggestie?
  #6  
Oud 20 October 2014, 23:26
» iPhone 5s 32GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 January 2011
Berichten: 16
Standaard Synchronisatie Outlook Agenda met iOS 8.02 werkt niet goed

Ik heb hetzelfde probleem.
Bij gebruik van Outlook 2007 (Exchange) en iPad en iPhone, beide iOS 8.02, werkt synchronisatie niet goed meer.
Een afspraak in Outlook gemaakt komt goed door op de iPhone en iPad.
Een afspraak op de iPhone of iPad komt niet door in Outlook, wel op het andere Apple-apparaat als je ook iCloud ingeschakeld hebt.
Een oude afspraak op de iPhone of iPad wijzigen of verwijderen zorgt wel voor wijziging in Outlook.
Bij iOS 7 werkte alles prima.

Wat ik geprobeerd heb :
  1. Exchange account verwijderd en opnieuw geinstalleerd op iPhone
  2. iCloud synchronisatie aan- en uit (zou niet hoeven want Exchange zou dat al moeten doen, net als voor het iCloud tijdperk)

Iemand nog tips ? Het lijkt op een echt iOS 8.02 probleem

Kees
  #7  
Oud 21 October 2014, 16:14
» iPhone 8 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 4 January 2010
Berichten: 667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keesbal Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem.
Bij gebruik van Outlook 2007 (Exchange) en iPad en iPhone, beide iOS 8.02, werkt synchronisatie niet goed meer.
Een afspraak in Outlook gemaakt komt goed door op de iPhone en iPad.
Een afspraak op de iPhone of iPad komt niet door in Outlook, wel op het andere Apple-apparaat als je ook iCloud ingeschakeld hebt.
Een oude afspraak op de iPhone of iPad wijzigen of verwijderen zorgt wel voor wijziging in Outlook.
Bij iOS 7 werkte alles prima.

Wat ik geprobeerd heb :
  1. Exchange account verwijderd en opnieuw geinstalleerd op iPhone
  2. iCloud synchronisatie aan- en uit (zou niet hoeven want Exchange zou dat al moeten doen, net als voor het iCloud tijdperk)

Iemand nog tips ? Het lijkt op een echt iOS 8.02 probleem

Kees
update dan eerst naar 8.1 en kijk of dat helpt.
  #8  
Oud 21 October 2014, 23:42
» iPhone 5s 32GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 January 2011
Berichten: 16
Standaard

De iPhone inmiddels geupgrade naar iOS 8.1, had geen effect.
Ik kwam op het idee om een oude iPhone te pakken die nog op iOS 7 punt zoveel stond met dezelfde instellingen, en zowaar, toen werkte het wel goed. Voor mij geen oplossing, maar wel het bewijs dat het echt aan iOS 8 ligt, ook 8.1 gaf geen oplossing.
  #9  
Oud 2 November 2014, 22:03
» iPhone 5s 32GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 January 2011
Berichten: 16
Standaard

Ik heb vorige week alles wat betreft iCloud (en de synchronisatie) uitgeschakeld. Alles gereset en ineens werkte het weer. Het enige wat ik zeker van weet is dat het aan iOS 8 heeft gelegen, omdat de oude iPhone met iOS 7 "normaal" bleef synchroniseren.
Omdat het om een Exchange account gaat zo gelaten en geen problemen meer gehad.
  #10  
Oud 21 November 2014, 09:06
» Ik heb geen iPhone [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 21 November 2014
Berichten: 1
Standaard

Weten jullie welke exchange versie gebruikt word? Het kan ook aan de combinatie IOS en Exchange liggen.

overigens heb ik het ook ervaren met een IOS7xx versie. wel vreemd dat er geen officieel bericht komt?
  #11  
Oud 26 November 2014, 14:10
» iPhone 6 64GB (Zilver) [FW: 10.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 May 2011
Berichten: 29
Standaard

Hier is het probleem ook , waar kan ik zien welke exchange versie mijn werkgever gebruikt ? Mijn agenda loopt danig in de soep op deze manier.
------------------------------------------------------------------------

De helpdesk van ons bedrijf gesproken: zijn advies, voer het wachtwoord van exchange opnieuw in op alle zaken zoals iphone, ipad en laptop. Toen ik dat deed op Ipad en Iphone zag ik ook dat (plotseling ???) de synchr van de email op 20 dagen stond. Ik heb dus de wachtwoorden aangepast en de synch naar geen limiet en alles werkt weer (PAS OP verzette afspraken gaan weer terug naar hun oude stek !!!!!~!grrrrrrrrrrrrrrr)

Laatst gewijzigd door GJ57; 26 November 2014 om 16:22. Reden: oplossing
  #12  
Oud 20 January 2015, 22:55
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 January 2015
Berichten: 1
Standaard

Ik heb inmiddels IOS 8.1.2 en nu pas het probleem dat agenda tussen IPad en iPhone niet meer synchroniseert. Uitloggen iCloud en opnieuw opstarten al geprobeerd. Iemand nog tips?
  #13  
Oud 21 January 2015, 08:56
» iPhone 6 64GB (Zilver) [FW: 10.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 May 2011
Berichten: 29
Standaard Bij mij zat

het gewoon in het herinvoeren van de exchange wachtwoorden, Daarna draaide het weer. (het was wel even lastig want veel een keer eerder verplaatste afspraken waren terug naar hun eerste positie)
Reageren

Labels
icloud, ios8, synchronisatie problemen


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google sync werkt niet meer sinds 8.0.2 ? toinerodenburg iPhone algemeen 0 29 September 2014 13:03
push email werkt niet meer sinds 20 mei 2012 willi1 iPhone algemeen 0 28 May 2012 19:30
Automatisch telefoonnetwerk vinden werkt niet meer sinds 2.2.1 RogerinBelgie iPhone algemeen 0 17 February 2009 01:37
Telfort Internet werkt niet meer sinds vanochtend... JochemW KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile 3 23 November 2008 10:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.