//

icloud deleten wachtwoord vergeten

icloud deleten wachtwoord vergeten discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een lastig probleempje. Vrienden van me hebben een ipad mini, gekocht in amerika. Nu krijgen ze elke keer een melding dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-14, 22:02
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard icloud wachtwoord vergeten, reset mogelijk?

Hallo,

Ik heb een lastig probleempje. Vrienden van me hebben een ipad mini, gekocht in amerika. Nu krijgen ze elke keer een melding dat het account ...@icloud.com het wachtwoord niet klopt.
We hebben alles geprobeerd maar weten het wachtwoord echt niet meer. Ik kan icloud niet uitzetten zonder het wachtwoord in te voeren.

er staat nu ios 8 op. De beveiligingsvragen voor wachtwoord reset lukt ook niet (kunnen niet herinneren dat we die ingevuld hebben) en herstelemailadres is bij ons weten nooit opgegeven.

Het herstellen van het wachtwoord lukt dus op geen enkele manier. We hebben wel de bon van de ipad nog (gekocht in amerika).

Is er een manier hoe ik die irritante meldingen weg krijg of is er een manier hoe ik het icloud account kan verwijderen zonder het wachtwoord te hebben?

Kan ik de ipad helemaal leeg gooien? Of heb je dan ook het wachtwoord nodig?

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door stefaaaan; 07-10-14 om 22:22.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-14, 22:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Om een lang verhaal kort te houden: een iCloud Activation Lock kan men niet omzeilen. Ook niet met "leeg gooien". Als je kan bewijzen dat je de rechtmatige eigenaar bent dan neem contact op met Apple.
  #3  
Oud 07-10-14, 22:24
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

het gaat niet om een icloud lock, we kunnen de ipad wel gebruiken. Alleen krijgen we elke keer (om de 10 sec) een melding dat het icloud wachtwoord niet klopt. En dat weten we dus niet meer.

Uiteraard gaat het hier niet om een gestolen ipad oid, we zijn gewoon echt het wachtwoord kwijt. Heeft naar de winkel gaan met de bon zin?
  #4  
Oud 07-10-14, 22:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan Bekijk bericht
Alleen krijgen we elke keer (om de 10 sec) een melding dat het icloud wachtwoord niet klopt. En dat weten we dus niet meer.
Oeps. Sorry. Verkeerd begrepen. Als het herstellen van het iCloud account op geen enkele manier lukt kan je ook beter direct contact opnemen met Apple.
  #5  
Oud 12-01-15, 15:28
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

Contact opgenomen met Apple, zij hebben het gereset, nette service.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud wachtwoord vergeten van bestaand account JRMaatje iPhone algemeen 6 24-11-13 03:45
Wachtwoord reservekopie vergeten Techfreak iPhone algemeen 7 13-04-13 18:11
wachtwoord vergeten applegang Unlock 1 03-07-12 22:26
wachtwoord vergeten 137595 iPhone algemeen 4 02-03-12 21:55
Wachtwoord vergeten? McNismo iPhone algemeen 0 27-08-11 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.