//

iCloud Photo Library foto's worden niet meer geupload?

iCloud Photo Library foto's worden niet meer geupload? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog eens een vraagje over de iCloud Photo Library. Weekendje weg geweest. De foto's die ik heb genomen met mijn iPhone 6 staan al snel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-14, 10:26
rtf74 rtf74 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard iCloud Photo Library foto's worden niet meer geupload?

Nog eens een vraagje over de iCloud Photo Library.
Weekendje weg geweest. De foto's die ik heb genomen met mijn iPhone 6 staan al snel allemaal in de iCloud Photo Library.
Ik heb daar 200GB aan ruimte waarvan 165GB nog vrij is.

Op de iPhone 5S van mijn vriendin staan een hoop foto's die ik nog niet terug zie in iCloud. Echter sommige foto's zijn al wel geupload zie ik. Het gaat denk met name om de foto's van maandag. Ik zag eergisteren een balkje staan waarin stond dat er nog 138 items moesten worden geupload. dat was rond 11 uur. Ding ligt gewoon thuis, dus dan zou die toch in de ochtend wel klaar moeten zijn lijkt me?

Gisteren weer eens haar telefoon erbij gepakt. En nog steeds blijft de upload hangen op die 138 foto's&filmpjes.

Beide met dezelfde iCloud ID. Enige verschil is dat er bij haar nog een apart iCloud mailadres is aangemaakt en mijn iCloud mail uitstaat op haar telefoon.

Ik zie dat ik op mijn iphone 1853 foto's heb staan en 199 video's.

Maar op mijn identiek ingerichte iPad staan nu 1652 foto's en 191 video's?
Op de iPad mini van mijn vriendin staat hetzelfde aantal van 1652 en 191.
Vreemd toch? Ook al is de upload bij mijn vriendin vastgelopen, dan zou je toch hetzelfde aantal foto's en video's verwachten bij de iPhone 6, iPad en iPad mini?

Alles op Wi-Fi uiteraard.
Alle foto's van onze iDevices zijn wel geupload naar mijn NAS via DS Photo+. Dus het lijkt me niet dat het aan de bestanden zelf ligt.

Wat ik daarnaast ook vreemd vind:
Ik dacht dat de foto's naar de cloud gingen? Voor het weekend had ik 10,5GB aan foto's op mijn iPhone staan en nu zie ik staan dat dit is opgelopen naar 14,3GB (ik heb nog wel 25,4GB vrije ruimte).

Iemand een idee hoe ik d foto's van mijn vriendin weer kan laten uploaden naar iCloud Photo Library?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-15, 09:20
Edwardfotografie Edwardfotografie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 105
Standaard

Helaas kan ik je niet helpen, maar heb ik een soortgelijk probleem.

Tot vorige week werden de foto's die ik maakte met de Iphone 6 automatisch in de app "Foto's" op de macbook.
Alle foto's die ik daarna maakte niet meer.

Ik heb voldoende ruimte binnen iCloud en zowel op de Iphone als op de Macbook is iCloud geactiveerd.

Edit: zojuist iCloud opnieuw ingelogd en nu komen alle foto's weer door
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud Photo Library (Beta) rsnhakan iCloud 3 23-10-14 09:14
Apps worden niet vauit Itunes geupload amsterdam2226 iPhone Apps 0 25-10-11 22:41
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58
Foto: Geen foto's in photo library, wel gemaakt Hosley Muziek, foto & video 5 04-07-08 15:20
Foto: Kwaliteit foto's Photo Library? DHCN Muziek, foto & video 2 01-06-08 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:02.