Data van iPhone5 overzetten naar iPhone6 discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Als alles gaat zoals gepland krijg ik volgende week mijn iPhone6. Dat betekend dat ik alle data vanaf mijn iPhone5 moet gaan overzetten naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Data van iPhone5 overzetten naar iPhone6
Als alles gaat zoals gepland krijg ik volgende week mijn iPhone6. Dat betekend dat ik alle data vanaf mijn iPhone5 moet gaan overzetten naar de iPhone6.
Nu heb ik in icloud gekeken maar daar mis ik mijn mailtjes en mijn foto`s. Hoe krijg ik die nu over op mijn nieuwe iPhone? Wie heeft er tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De oude iPhone synchroniseren met iTunes. Let op het woord "synchroniseren"! Tijden de sync wordt er ook een backup gemaakt. De gesynchroniseerde backup terug zetten op de nieuwe iPhone. Als iTunes klaar is dan is de nieuwe iPhone een clone van de oude iPhone.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor je snelle antwoord, maar dit moet ik uitzoeken. Weet zo 1-2-3 niet hoe ik dit klaar moet spelen
|
|
|||
|
|||
1) De oude iPhone aan de computer aansluiten:
2) iTunes opstarten; 3) In iTunes op de "Synchroniseer" knop klikken; Als je dan ook nog "versleutelde backup" aanvinkt worden op de nieuwe iPhone ook nog alle paswoorden overgezet tijdens het terugzetten van de gesynchroniseerde backup. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
waarom moet ik hem op de pc aansluiten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga het proberen. Bedankt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 november 2014 om 20:46 ---------- Nou het is niet helemaal goed gegaan. Nu staan de foto`s van mijn pc op mijn iphone in plaats van andersom. En ik krijg ze nu niet meer van mijn iphone af. Laatst gewijzigd door Harold1; 20-11-14 om 21:27. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's overzetten van iphone5 naar windows7 | anaid11 | iPhone algemeen | 5 | 18-06-14 23:44 |
kan muziek van oude iphone4 niet overzetten naar nieuwe iphone5 | Glenn44 | iPhone algemeen | 7 | 17-01-14 04:08 |
data overzetten van 3gs naar 3g | jibbe | iPhone algemeen | 8 | 08-03-13 14:37 |
Windows: Problemen bij overzetten muziek van iTunes(pc) naar iPhone5. | Gc5 | iTunes | 8 | 31-01-13 01:39 |
overzetten data etc van 3 naar 4 | hdevries | Archief | 2 | 26-08-10 12:45 |
|
|