//

Iphone gewist met 'zoek mijn iphone'

Iphone gewist met 'zoek mijn iphone' discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriendin van mij heeft het volgende probleem. Een vervelend ex vriendje heeft via 'zoek mijn iphone' haar hele telefoon gewist. Aangezien hier dierbare foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-14, 21:10
deninho deninho is offline
• iOS 8.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 32
Standaard Iphone gewist met 'zoek mijn iphone'

Een vriendin van mij heeft het volgende probleem. Een vervelend ex vriendje heeft via 'zoek mijn iphone' haar hele telefoon gewist. Aangezien hier dierbare foto's opstaan is dit vrij vervelend. Is er nog een mogelijkheid om deze foto's nog terug te krijgen? En hoe moet ze dit precies gaan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-14, 21:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deninho Bekijk bericht
Is er nog een mogelijkheid om deze foto's nog terug te krijgen? En hoe moet ze dit precies gaan doen?
Op de iPhone is die data definitief weg. Als die vriendin nog een recente iTunes backup heeft van die iPhone dan kan zij met iBackupBot de plaatjes uit de backup plukken.

Die foto's zitten ook in een iCloud backup als die gemaakt is. Zij kan ook proberen om een iTunes of iCloud backup terug te zetten op haar iPhone. En het beste is dat zij ook onmiddellijk haar iCloud paswoord verandert.
  #3  
Oud 24-11-14, 21:45
deninho deninho is offline
• iOS 8.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 32
Standaard

Bedankt Timosha, we gaan er mee aan de gang.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek mijn iphone problemen met icloud cassander0 iPhone algemeen 5 18-09-17 09:45
Iphone 4S zoek mijn iphone gewist help melvinw95 iPhone algemeen 9 05-12-14 01:00
Is mijn iPhone nu volledig gewist? Spreeuwke iPhone algemeen 6 28-09-14 20:43
Probleem met iOS 5.0.1. ('Zoek mijn iPhone') nandaverschoor iPhone algemeen 1 26-02-12 21:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.