Selectie voor te bewaren files discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag 3 databases (FileMaker files) ook in de iCloud willen bewaren, zodat deze op de verschillende i-apparaten 'automatisch' geupdatet worden. Ik zie wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou graag 3 databases (FileMaker files) ook in de iCloud willen bewaren, zodat deze op de verschillende i-apparaten 'automatisch' geupdatet worden.
Ik zie wel bij Instellingen een mogelijkheid om het een en ander in- of uit te schakelen voor iCloud, maar geen mogelijkheid om gericht slechts bepaalde documenten te selecteren. Is mijn vermoeden dus juist dat dit niet mogelijk is? Laatst gewijzigd door Glotter; 08-12-14 om 12:33. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Maak selectie voor AAC aan” heb ik niet... | Raymond1975 | iPhone algemeen | 5 | 19-06-18 23:13 |
Contacten bewaren maar voor de rest alles deleten. | CEMM38 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 14:33 |
Waar iphone bewaren voor douane | DonYannickova | Archief | 13 | 26-11-07 11:53 |
|
|