//

Verkeerde taal icloud mailing

Verkeerde taal icloud mailing discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik van iCloud(Apple) een mail krijg is dit altijd in het indonesis. Heb al gekeken op icloud.com maar zie niet direct hoe ik dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-15, 18:12
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard Verkeerde taal icloud mailing

Wanneer ik van iCloud(Apple) een mail krijg is dit altijd in het indonesis. Heb al gekeken op icloud.com maar zie niet direct hoe ik dit kan aanpassen. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Hieronder een mail die ik heb gekregen nadat ik mijn zoon heb toegevoegd voor gezinsdeling.
Citaat:
Baru-baru ini And a menambahkan. sebagai alamat email alternatif baru untuk ID Apple Anda. Untuk memastikan Anda pemilik alamat email ini, klik tautan di bawah lalu masuk menggunakan ID Apple dan kata sandi.
Kenapa Anda menerima email ini.
Apple membutuhkan verifikasi untuk setiap alamat email yang ditambahkan ke ID Apple. Alamat email tersebut tidak akan dapat digunakan tanpa verifikasi Anda.
Jika Anda tidak membuat perubahan ini atau Anda yakin ada orang tidak berwenang yang telah mencoba mengakses akun Anda, atur ulang kata sandi di ID Apple Saya.
Hormat kami,
Dukungan Apple
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-15, 14:40
Youri91 Youri91 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 20
Standaard

Hoi macfreaker,

Je kan de locatieinstellingen van je Apple ID wijzigen op de Mijn Apple ID pagina. Wanneer je daar je locatie op Nederland zet en je taal op Nederlands, zouden de mailtjes voortaan in het Nederlands moeten binnenkomen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkeerde Apple-ID ICloud Cin13 iPad algemeen 1 28-10-14 08:37
Apps worden gedownload in de verkeerde taal Titooo iPhone algemeen 9 30-10-13 13:42
icloud taal agenda withofs iCloud 5 02-01-13 22:02
Ipad mini taal instellen agenda en Icloud Bertina74 iPad algemeen 3 02-01-13 15:36
iCloud verkeerde taal??? Carolined iCloud 0 15-10-11 19:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.