//

1 afspraak in gedeelde Icloud agenda en Exchange

1 afspraak in gedeelde Icloud agenda en Exchange discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn werk maak ik gebruik van mail via een Microsoft Exchange server. Door middel van Mobile Iron synchroniseert de mail, contacten en agenda op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-15, 13:24
Peter0705 Peter0705 is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard 1 afspraak in gedeelde Icloud agenda en Exchange

Op mijn werk maak ik gebruik van mail via een Microsoft Exchange server. Door middel van Mobile Iron synchroniseert de mail, contacten en agenda op mijn Iphone. Prive heb ik sinds kort ook een gedeelde ICloud agenda met mijn vriendin.

Mijn prive afspraken houd ik bij in mijn exchange agenda en krijg deze afspraken dan ook op mijn Iphone. Nu wil ik echter een aantal prive afspraken niet alleen in mijn exchange agenda hebben staan, maar ook in mijn gedeelde agenda. Als ik via agenda op mijn Iphone de gedeelde agenda kies, verdwijnt de afspraak in mijn exchange agenda. Als ik de afspraak alleen in mijn exchange agenda zet, zie ik de afspraak niet in mijn gedeelde agenda. Nu kan ik vanuit de gedeelde agende wel een uitnodiging sturen naar mijn exchange agenda, maar dat vind ik een beetje omslachtig. Kan dit ook op een simpele manier? Dus 1 afspraak die te zien is in 2 agenda's?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oude exchange agenda overhalen naar iCloud MartijnSC iPhone algemeen 3 18-03-14 11:01
Nieuwe afspraak agenda iphone niet naar exchange vleuten iPhone algemeen 2 05-12-12 12:36
iCloud en iPHone 3GS halve inhoud gedeelde agenda kwijt raykar iCloud 1 12-09-12 09:31
exchange agenda op icloud janfr iCloud 9 16-11-11 10:23
Outlook Exchange gedeelde agenda jefjef Desktop-applicaties 2 22-01-11 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.