//

Foto's blijven in photostream AppleTV

Foto's blijven in photostream AppleTV discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een hele vage bug met de iCloud Photostream, waar ik alleen last van heb met mijn Apple TV 3e generatie. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-15, 17:37
Jovano Jovano is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Drenthe
Berichten: 38
Standaard Foto's blijven in photostream AppleTV

Hallo mensen,

Ik heb een hele vage bug met de iCloud Photostream, waar ik alleen last van heb met mijn Apple TV 3e generatie.

Ik heb altijd mijn Photostream op mijn Apple TV aan gehad, en nooit problemen mee gehad.
Nu heb ik 'laatst' (rond januari) via mijn iPhone 6 plus al mijn foto's van mijn Photostream verwijderd, omdat het uit is gegaan met mijn ex en ik er nogal moeite mee had.

Nu komt het probleem: De foto's die ik heb verwijderd worden mooi geshowed op mijn Apple TV als screensaver. Kijk ik via mijn MacBook (waar de beta op staat), mijn iPhone 6 plus of via icloud.com, zijn de foto's gewoon verwijderd.

Hoe is dit mogelijk? Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg,

Jovano
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-15, 18:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jovano Bekijk bericht
Kijk ik via mijn MacBook (waar de beta op staat), mijn iPhone 6 plus of via icloud.com, zijn de foto's gewoon verwijderd.
In www.icloud.com staat geen Photostream. Daar staat iCloud Photo Library (Beta).

Citaat:
Hoe is dit mogelijk?
Er is een discrepantie in Photostream tussen verschillende toestellen en besturingssystemen (iOS en OS X).

Citaat:
Hoe kan ik dit oplossen?
Aangezien je OS X 10.10.3 Beta gebruikt kan je een bug report indienen. Heb ik ook gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek) sannev86 iPhone algemeen 6 12-08-13 21:06
Photostream, sync met foto's op iphone en ipad luckietje iPhone algemeen 3 27-07-13 19:38
Kan niet handmatig foto's toevoegen aan photostream luckietje iCloud 3 22-06-13 22:04
Foto's verwijderen in iCloud's Photostream? markvwijnen iCloud 31 27-02-13 22:31
Photostream verdwenen foto's jap74 iCloud 0 26-09-12 22:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.