//

Zelfgemaakte foto's en filmpjes niet meer te openen na update

Zelfgemaakte foto's en filmpjes niet meer te openen na update discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Een tijdje geleden heb ik mijn iPhone geupdate naar 8.3. Dit is blijkbaar niet goed gegaan, want ik kan sindsdien geen filmpjes die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-15, 14:44
Henkytenky Henkytenky is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 1
Standaard Zelfgemaakte foto's en filmpjes niet meer te openen na update

Beste leden,

Een tijdje geleden heb ik mijn iPhone geupdate naar 8.3. Dit is blijkbaar niet goed gegaan, want ik kan sindsdien geen filmpjes die ik zelf heb opgenomen met mijn telefoon openen. Ik zie de filmpjes wel staan en wanneer ik er op druk komt er een soort klokje te staan dat heel traag laadt, maar uiteindelijk speelt het filmpje niet af. Ik heb ingelogd op iCloud en daar stonden de filmpjes wel gewoon, en deden ze het ook.
Ik zou graag weer de filmpjes op mijn telefoon willen afspelen. In principe zou ik de filmpjes kunnen downloaden op mijn pc en dan op mijn telefoon zetten, maar dit is veel werk, en gaat bovendien ten kosten van de kwaliteit van de filmpjes.

De filmpjes staan dus gewoon in mijn iCloud, en zijn zichtbaar op mijn telefoon, maar ik kan ze niet afspelen op mijn telefoon.

Hoop dat iemand weet wat het probleem is en misschien een handigheidje heeft om het weer mogelijk te maken om de filmpjes af te spelen op mijn telefoon

Groeten Henk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-15, 17:51
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Dat laden wat je bedoelt is omdat de video's niet volledig op je iPhone staan. Ze staan volledig in iCloud, en zodra je de video op je iPhone wil afspelen gaat hij 'm downloaden naar volledige resolutie. Je kunt iCloud Fotobibliotheek uit en aan zetten en kijken of dat werkt.
__________________
Daniel
Reageren

Labels
afspelen, filmpjes, icloud, niet, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update probleem ! apps openen niet meer ? Mittavic iPad algemeen 12 23-07-13 11:25
na update ios 5 foto's en filmpjes kwijt of syncen niet elske Muziek, foto & video 0 07-11-11 21:20
apps niet meer te openen na update ios 5.0 kaaaro iPhone algemeen 1 20-10-11 11:24
foto's niet meer te openen op G4 dennis1953 Muziek, foto & video 4 04-09-11 23:10
Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0) SmartieZ Ringtones en Wallpapers 5 01-07-09 02:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.