iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   iCloud iTunes, app store & Apple Music verbinding onmogelijk (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/166803-icloud-itunes-app-store-and-apple-music-verbinding-onmogelijk.html)

Corch 27-08-15 20:32

iCloud iTunes, app store & Apple Music verbinding onmogelijk
 
Hi,

Sinds gisteren is mijn connectie op de iPhone met Apple Music weggevallen. Eerst dacht ik dat het aan mijn iPhone lag, maar nu heb ik het ook op mijn iPad én zakelijke iPhone.

Het probleem komt neer op het volgende:
Ik heb geen verbinding meer met Apple Music, wanneer ik iets probeer af te spelen krijg ik het scherm waarmee je je kunt abonneren. Wanneer ik op "abonneer nu" klik en het abonnement selecteer, loopt hij vast.

In de app store staat bij al mijn gekochte apps het wolkje met het pijltje naar beneden. Er staat dus niet "open" bij.

Wanneer ik naar instellingen ga en het blad "iCloud" open, loopt hij vast.

Wanneer ik naar instellingen ga en het blad "iTunes en app store" open, loopt hij vast.

Al deze klachten heb ik zowel op mijn iPhone 6, iPhone 5s én iPad air 2. Allen met dezelfde iCloud account.


Iemand tips of ervaring hiermee?

dvischjager 28-08-15 01:59

Nooit eerder gezien dit. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat je overal uitlogt met je Apple ID en weer inlogt. Werkt dat?

Blazez 28-08-15 10:19

En kan je op de icloud.com site (nog) wel gewoon inloggen met je apple-id? en staan daar je gegevens nog wel?

Corch 28-08-15 18:00

Ja, ik kan overal inloggen en iCloud drive lijkt ook nog te werken.

Oh ja, op m'n MacBook werkt alles nog prima dus het is enkel op m'n idevices.

Corch 29-08-15 02:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager (Bericht 1004207)
Nooit eerder gezien dit. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat je overal uitlogt met je Apple ID en weer inlogt. Werkt dat?

Dat ga ik morgen eens proberen. Op alle apparaten uitloggen en ff een tijdje laten liggen.

Heb vandaag m'n iPad gewist en geïnstalleerd zonder m'n reservekopie terug te zetten en toen deed het probleem zich ook voor.
Heb er nu weer de oude reservekopie op gezet van vóór de klachten en tot nu toe doet ie het nog. Maar dat is 4-5 uurtjes geleden. Ben benieuwd morgenvroeg.....

Corch 04-09-15 11:10

Ik heb het uiteindelijk zelf gefixt.

Ik heb me inmiddels op elk apparaat uitgelogd in de iTunes en app store, dus niet in de instellingen. That did the trick!

Ik had al enkele dagen moeite met wat app updates op m'n 5s en ik denk dat daar m'n iTunes account in een loop oid is geraakt.

Anyways, het werkt weer. Thank god!

Blazez 04-09-15 11:14

Ah, netjes. Mooi dat het gelukt is. Fijn ook dat je het hier even neerzet. Daar heeft wellicht iemand anders later nog weer iets aan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.