iCloud iTunes, app store & Apple Music verbinding onmogelijk

iCloud iTunes, app store & Apple Music verbinding onmogelijk discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Sinds gisteren is mijn connectie op de iPhone met Apple Music weggevallen. Eerst dacht ik dat het aan mijn iPhone lag, maar nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 August 2015, 20:32
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 177
Standaard iCloud iTunes, app store & Apple Music verbinding onmogelijk

Hi,

Sinds gisteren is mijn connectie op de iPhone met Apple Music weggevallen. Eerst dacht ik dat het aan mijn iPhone lag, maar nu heb ik het ook op mijn iPad én zakelijke iPhone.

Het probleem komt neer op het volgende:
Ik heb geen verbinding meer met Apple Music, wanneer ik iets probeer af te spelen krijg ik het scherm waarmee je je kunt abonneren. Wanneer ik op "abonneer nu" klik en het abonnement selecteer, loopt hij vast.

In de app store staat bij al mijn gekochte apps het wolkje met het pijltje naar beneden. Er staat dus niet "open" bij.

Wanneer ik naar instellingen ga en het blad "iCloud" open, loopt hij vast.

Wanneer ik naar instellingen ga en het blad "iTunes en app store" open, loopt hij vast.

Al deze klachten heb ik zowel op mijn iPhone 6, iPhone 5s én iPad air 2. Allen met dezelfde iCloud account.


Iemand tips of ervaring hiermee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28 August 2015, 01:59
dvischjager's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Gitzwart) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 30 January 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 942
Send a message via twitter to dvischjager
Standaard

Nooit eerder gezien dit. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat je overal uitlogt met je Apple ID en weer inlogt. Werkt dat?
__________________
Daniel
  #3  
Oud 28 August 2015, 10:19
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.092
Standaard

En kan je op de icloud.com site (nog) wel gewoon inloggen met je apple-id? en staan daar je gegevens nog wel?
  #4  
Oud 28 August 2015, 18:00
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 177
Standaard

Ja, ik kan overal inloggen en iCloud drive lijkt ook nog te werken.

Oh ja, op m'n MacBook werkt alles nog prima dus het is enkel op m'n idevices.
  #5  
Oud 29 August 2015, 02:43
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager Bekijk bericht
Nooit eerder gezien dit. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat je overal uitlogt met je Apple ID en weer inlogt. Werkt dat?
Dat ga ik morgen eens proberen. Op alle apparaten uitloggen en ff een tijdje laten liggen.

Heb vandaag m'n iPad gewist en geïnstalleerd zonder m'n reservekopie terug te zetten en toen deed het probleem zich ook voor.
Heb er nu weer de oude reservekopie op gezet van vóór de klachten en tot nu toe doet ie het nog. Maar dat is 4-5 uurtjes geleden. Ben benieuwd morgenvroeg.....
  #6  
Oud 4 September 2015, 11:10
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 177
Standaard

Ik heb het uiteindelijk zelf gefixt.

Ik heb me inmiddels op elk apparaat uitgelogd in de iTunes en app store, dus niet in de instellingen. That did the trick!

Ik had al enkele dagen moeite met wat app updates op m'n 5s en ik denk dat daar m'n iTunes account in een loop oid is geraakt.

Anyways, het werkt weer. Thank god!
  #7  
Oud 4 September 2015, 11:14
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.092
Standaard

Ah, netjes. Mooi dat het gelukt is. Fijn ook dat je het hier even neerzet. Daar heeft wellicht iemand anders later nog weer iets aan.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met verbinding ICloud, App store en Itunes! Cikota iPhone algemeen 8 27 March 2014 19:45
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk Rasz iTunes 6 28 January 2012 15:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.