//

Sync Agenda MacBook naar iPhone / iPad

Sync Agenda MacBook naar iPhone / iPad discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds korte tijd heb ik problemen met de Agenda op mijn MacBook Pro Super traag geworden + als ik iets veranderd in mijn agenda op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-15, 06:57
walter de becker walter de becker is offline
• iOS 4.2.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard Sync Agenda MacBook naar iPhone / iPad

Sinds korte tijd heb ik problemen met de Agenda op mijn MacBook Pro
Super traag geworden + als ik iets veranderd in mijn agenda op mijn MacBook wordt dit niet meer gesynchroniseerd naar mijn iPhone / iPads.
Omgekeerd wel, als ik iets verander op mijn iPhone / iPad wordt dit wel gesynchroniseerd met mijn agenda op mijn MacBook Pro.
Ook tussen de iDevices onderling (iPad's, iPhone) heb ik totaal geen problemen met de synchronisatie.
Kan iemand mij helpen. Dank bij voorbaat. Mvg, Walter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-15, 13:53
RPvD RPvD is offline
• iOS 9.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard

Ik heb exact hetzelfde probleem. Maak ik een afspraak op macbook pro in een van mijn agenda's (heb er 3) dan verandert deze in " nieuwe activiteit " waarbij ook de tijd verandert. Soms doet ie het wel en soms niet. Dit is niet het geval wanneer ik op mijn Iphone een afspraak inplan. Deze worden wel gewoon gesynchroniseerd. Ben zeer benieuwd naar reacties op je forumoproep.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sync van Iphone naar Google Agenda SjaarD iTunes 13 20-11-13 23:57
Agenda van iPhone naar MacBook VerCouter iPhone algemeen 5 07-09-11 23:36
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook bregjevanp iTunes 2 05-04-11 19:50
Mac OS X: Iphone sync overplaatsen naar ander Macbook 4en iTunes 0 22-07-10 11:16
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.