//

Icloud foto's uploaden van albums

Icloud foto's uploaden van albums discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort icloud foto's ingeschakeld staan en dat werkt prima. Alles is up to date. Nou had ik voorheen in iTunes (windows) een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-15, 10:21
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard Icloud foto's uploaden van albums

Ik heb sinds kort icloud foto's ingeschakeld staan en dat werkt prima. Alles is up to date.
Nou had ik voorheen in iTunes (windows) een paar folders met foto's (verkleinde jpegs) om mee te kunnen nemen. Binnen de foto's app kwamen deze netjes als albums te staan.
NU heb ik op de pc icloud fotos aangezet en in de folder met data staat ook een "Uploads" folder.
Echter worden de folders die ik in de uploads folder aanmaak niet gesynchroniseerd.

Ik heb geprobeerd 1 enkele foto in de uploads folder te zetten (dus zonder folder) en deze komt wel in icloud foto's te staan. Maar als ik dit ga doen, dan wordt het een onoverzichtelijke bende.

Wie weet een oplossing om een serie folders met verkleinde foto's toch mee te laten nemen in icloud foto's als verschillende albums?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Foto-albums van iPad overzetten naar Mac Guest-20200914115422 iTunes 2 13-02-15 12:14
Meerdere albums uploaden Polo13 iCloud 0 30-11-14 12:56
uploaden van PC naar Icloud lukt niet bertus51 iCloud 3 15-06-12 23:17
Foto's uploaden van PC naar Iphone 4S GAS Muziek, foto & video 4 23-04-12 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.