//

Ontvang geen agenda uitnodigingen in agenda app

Ontvang geen agenda uitnodigingen in agenda app discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Wanneer andere mensen in hun eigen agenda een afspraak maken en mij willen uitnodigen ontvang ik de uitnodiging niet direct in mijn agenda ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-15, 14:29
mathijsgaas mathijsgaas is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard Ontvang geen agenda uitnodigingen in agenda app

Beste allen,

Wanneer andere mensen in hun eigen agenda een afspraak maken en mij willen uitnodigen ontvang ik de uitnodiging niet direct in mijn agenda app. Ik heb mijn hotmail adress gekoppeld met mijn Icloud account en ook met mijn Iphone.
Wel ontvang ik een e-mail van Icloud met de agenda afspraak waar ik de afspraak kan accepteren of afwijzen. Wanneer ik op accepteren klik komt de afspraak nog steeds niet in mijn agenda te staan.

Heeft iemand een oplossing voor mij?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-15, 12:04
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Heb ik ook mee zitten klungelen. Ik had eerst een gmail account in gebruik, maar ben daarvoor mijn @icloud.com adres gaan gebruiken. Sindsdien werkt het prima. Het is hetzelfde apple id, maar een ander adres.
  #3  
Oud 19-03-18, 17:07
mathijsgaas mathijsgaas is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard

Wil deze toch graag weer een schopje geven. Heeft het op een of andere manier weer gedaan (geen flauw idee wat ik *goed* gedaan heb) maar loop nu weer tegen hetzelfde probleem aan.

Agenda uitnodigingen van anderen ontvang ik in mijn email en zijn dan op mijn macbook te openen via de email en wordt dan in de agenda gezet.
Via email openen op iPhone kan dit in principe ook, maar dan kan ik geen doelagenda kiezen.

Gewenste situatie; agenda uitnodigingen van anderen direct ontvangen d.m.v. een melding in de agenda (iCloud) app.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitnodigingen/vergaderverzoeken op welk adres iCloud agenda? PDD iCloud 0 08-10-14 20:52
Agenda -> Inkomend -> Nieuw : "Geen uitnodigingen" AvV iPhone algemeen 1 08-10-14 20:49
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. JohnBo63 iPad Apps 3 31-01-13 15:48
versturen uitnodigingen bij synchronisatie agenda met outlook lucievw iPad algemeen 0 28-05-12 23:20
agenda uitnodigingen koos van esch iPhone algemeen 1 13-06-11 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.