//

Overzetten met iCloud mislukt steeds

Overzetten met iCloud mislukt steeds discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb onlangs een nieuwe iphone 6S plus aangeschaft en wil nu natuurlijk graag mijn oude iPhone overzetten. Overzetten via iTunes gaat niet, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-16, 18:45
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard Overzetten met iCloud mislukt steeds

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een nieuwe iphone 6S plus aangeschaft en wil nu natuurlijk graag mijn oude iPhone overzetten. Overzetten via iTunes gaat niet, ik heb de originele laptop niet meer en telkens als ik mijn oude iPhone aansluit bij een andere laptop herkent iTunes de iPhone als een nieuwe telefoon met als gevolg dat ik geen backup kan maken via iTunes.

Nu is het natuurlijk net zo gemakkelijk om via iCloud de gegevens over te zetten. Dat bleek echter makkelijker gezegd dan gedaan. Om de een of andere reden mislukt het telkens weer om een reservekopie te maken. Heb het nu zeker al 10 keer geprobeerd. Heb al wat gezocht op internet, en het blijkt een vaker voorkomend probleem te zijn. Alle oplossingen die op internet genoemd worden werken echter niet. iCloud in en uitschakelen, iPhone herstarten, oude reservekopieën verwijderen, niks werkt.



Ik heb gewoon genoeg geheugen vrij op iCloud (49 GB zou genoeg moeten zijn voor een 16 GB iphone zou je zeggen).

Heeft er iemand enig idee hoe ik de gegevens van mijn oude iPhone overgezet krijg? Is het mogelijk om het probleem met iTunes te overkomen?

Alvast hartelijk bedankt,
Teun
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-16, 13:52
pascalhauben pascalhauben is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 16
Standaard

ik heb net hetzelfde probleem. help
  #3  
Oud 18-01-16, 14:59
pascalhauben pascalhauben is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 16
Standaard

hallo,

ik kan ook geen reservekopie maken dus.
nu heb ik gelezen dat ik mijn iphone opnieuw moet instellen voor eerste gebruik maar ik heb geen reservekopie.Ben ik dan al mijn apps enz kwijt?
en ook de berichten in messenger van facebook enz?
alvast bedankt voor uw antwoord.
  #4  
Oud 22-01-16, 23:18
Mallepietje Mallepietje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik heb dit ook gehad. Bij mij was het volgende het geval, ik had nog een back-up in de cloud staan die gemaakt wijs met een andere iOS versie. Je zult dus een iOS versie op je iPhone moeten zetten waar ook de laatste back-up meegemaakt is. Dan is het opgelost!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie maken icloud mislukt steeds Dooielippe iCloud 6 08-10-17 23:31
icloud email nog steeds verbonden met iphone na een hard reset. Snows iPhone algemeen 1 22-02-15 21:41
OS 3.0 naar 2.2.1 mislukt steeds kefjeuh93 iPhone algemeen 4 13-06-09 18:12
1.1.2 mislukt steeds McNRiQ Unlock [archief] 38 01-02-08 16:45
Unlock mislukt steeds taja Archief 6 26-09-07 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.