//

Iphone geeft aan geen iCloud reservekopie beschikbaar

Iphone geeft aan geen iCloud reservekopie beschikbaar discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn moeder heeft onder garantie een nieuwe iPhone gekregen van Apple. De Genius in de winkel gaf aan dat de iCloud reservekopie mogelijk pas teruggezet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-16, 16:58
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Iphone geeft aan geen iCloud reservekopie beschikbaar

Mijn moeder heeft onder garantie een nieuwe iPhone gekregen van Apple. De Genius in de winkel gaf aan dat de iCloud reservekopie mogelijk pas teruggezet kan worden op de nieuwe iPhone nadat deze is geupdate naar iOs 9.2.

Eenmaal thuis de iPhone eerst geupdate (wat overigens omslachtig gaat, want bij het opstarten krijg je deze optie niet. Dus eerst instellen als nieuwe iPhone, daarna updaten en daarna weer volledig wissen).

Eenmaal bij het punt waarbij de iPhone vraagt of er een iCloud reservekopie teruggezet moet worden geeft de telefoon aan dat deze reservekopie er niet is. Log ik in op iCloud, dan zie ik daar toch echt instellingen, foto's en documenten als back-up staan. Hoe krijg ik deze op de nieuwe iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-16, 23:17
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Draaien beide iPhones op iOS 9.2? Zo niet, update de oude iPhone naar 9.2 en maak opnieuw een backup.

Heeft je moeder de oude iPhone überhaupt nog in bezit?
__________________
Daniel
  #3  
Oud 12-01-16, 00:06
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Ik ben er achter waarom het is misgegaan: de nieuwe iPhone stond op IOS 9.0 en moest nog geupdate worden naar 9.2 (terwijl ik dit had gedaan, maar blijkbaar is het updaten niet voltooid).

De oude iPhone is (uiteraard) ingenomen in de Applestore. Maar inmiddels werkt alles naar behoren!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud geeft alleen oude reservekopie's weer amsterdam2226 iCloud 5 10-11-13 19:01
Inloggen iCloud lukt niet, geeft aan serverfout! sanderis iCloud 1 08-08-13 10:26
Kan geen reservekopie meer maken in iCloud met iPhone 5 bootcover iCloud 2 09-11-12 18:40
Icloud online geeft foute dagen&uren aan RobinDeleener iCloud 4 13-06-12 10:57
iPad2 maakt geen reservekopie via iCloud elsvisscher iCloud 0 03-11-11 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.