//

Foto's openen niet in Icloud

Foto's openen niet in Icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb onlangs een nieuwe MAC aangeschaft en wilde via Icloud mijn foto's terug bekijken die ik vroeger van mijn Iphone naar mijn vorige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-16, 10:45
MichielVC MichielVC is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 1
Standaard Foto's openen niet in Icloud

Hallo,

ik heb onlangs een nieuwe MAC aangeschaft en wilde via Icloud mijn foto's terug bekijken die ik vroeger van mijn Iphone naar mijn vorige MAC (die niet meer opstart) had overgezet. Ik krijg nu telkens dezelfde foutmelding als ik ze open:
KAN FOTO'S NIET LADEN. Er is een probleem met de applicatie.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Best vervelend want al mijn oude foto's zijn op deze manier verdwenen want ze zitten ook niet meer in mijn FOTO-map.

alvast bedankt,
Michiel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-16, 16:15
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Misschien heb je hier iets aan ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 februari 2016 om 16:21 ----------

En hier:
"I just changed my hd and I did the same, cloned the old one to the new one and it did not work. Now I tried something and it worked.>

Go to mac settings > turn off icloud (delete icloud items from mac and sign out)
Go to your account and go on the main pictures folder you will find a Photos folder with nearly the same icon as the photos application and throw it in the trash
Go back on mac settings > turn on icloud again
Turn on every item you had so that it will be the same. open the photos application and it will automatically ask you to create a new library.
Go back to the settings and tick every box in the photos from the icloud.
Done
thats how i did it hope it works!"
Bron: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen Andrisig Desktop-applicaties 3 28-07-15 20:08
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 12:05
Icloud, ik kan men bestanden niet meer openen merelkusters iCloud 0 19-10-11 16:49
Kan icloud niet openen Msjoerdsma iCloud 2 13-10-11 21:21
foto's niet meer te openen op G4 dennis1953 Muziek, foto & video 4 04-09-11 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.