iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Online back-up iCloud op iPhone werkt niet meer (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/171601-online-back-up-icloud-op-iphone-werkt-niet-meer.html)

tomkeller 14-03-16 15:49

Online back-up iCloud op iPhone werkt niet meer
 
Sinds december ben ik in Marokko gaan wonen. Helaas kan mijn telefoon sinds die tijd geen online back-up in iCloud meer maken... Ik begrijp niet waarom niet. Ik heb verschillende Wi-Fi-netwerken geprobeerd en altijd de telefoon aan de lader, maar toch wil die geen reservekopie maken. Hetzelfde geldt overigens voor mijn iPad...

TouchMe 14-03-16 22:56

Heb je wel een back-up op je iPhone en iPad staan?
ICloud
Opslag
Beheer opslag
Als daar een reservekopie staat dan verwijder je die.
Daarna handmatig een nieuwe kopie maken.
Het is te proberen...ik heb nadat ik dit gedaan had nooit meer problemen gehad.

tomkeller 15-03-16 11:40

Ja op beiden heb ik een back-up staan. Dus, eerst van beiden back-ups maken op pc via iTunes en usb kabel (om wel altijd een back-up te hebben...) en dan vervolgens de back-ups op mijn iPhone en iPad verwijderen?

Wat bedoel je met handmatig een nieuwe kopie maken? Wel online op iPhone en iPad?

TouchMe 15-03-16 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomkeller (Bericht 1018560)
Ja op beiden heb ik een back-up staan. Dus, eerst van beiden back-ups maken op pc via iTunes en usb kabel (om wel altijd een back-up te hebben...) en dan vervolgens de back-ups op mijn iPhone en iPad verwijderen?

Wat bedoel je met handmatig een nieuwe kopie maken? Wel online op iPhone en iPad?

Ja dat bedoel ik.
Met handmatig bedoel ik eigenlijk alleen maar even tikken op iCloud reservekopie maken....

tomkeller 15-03-16 15:49

Oké, hartelijk dank voor de tips! Ik ga het uitproberen

tomkeller 18-03-16 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 1018546)
Heb je wel een back-up op je iPhone en iPad staan?
ICloud
Opslag
Beheer opslag
Als daar een reservekopie staat dan verwijder je die.
Daarna handmatig een nieuwe kopie maken.
Het is te proberen...ik heb nadat ik dit gedaan had nooit meer problemen gehad.

Zojuist geprobeerd de reservekopie die op mijn iPhone staat te verwijderen, maar mijn iPhone geeft aan dat het verwijderen niet mogelijk is......

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 maart 2016 om 12:50 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomkeller (Bericht 1018690)
Zojuist geprobeerd de reservekopie die op mijn iPhone staat te verwijderen, maar mijn iPhone geeft aan dat het verwijderen niet mogelijk is......

Oké, online uitgevonden en alsnog geslaagd de reservekopie te verwijderen, maar helaas werkt de tip toch niet.... Kan alsnog geen nieuwe reserverkopie maken.

Dus, terug bij af en mijn oorspronkelijke vraag. Wie kan mij helpen??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.