//

synchronisatie mail tussen iphone en windows 10

synchronisatie mail tussen iphone en windows 10 discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een nieuwe laptop windows 10 en een iphone 6. Bij mijn vorige laptop bleef mijn mail altijd behouden, ook als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-16, 10:29
Elswest Elswest is offline
• iOS 10.0.2
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 19
Standaard synchronisatie mail tussen iphone en windows 10

Hallo allemaal, ik heb een nieuwe laptop windows 10 en een iphone 6. Bij mijn vorige laptop bleef mijn mail altijd behouden, ook als ik hem verwijderde op mijn iphone. Nu is het andersom ( op iphone verwijderd, dan ook weg op laptop). Hoe kan ik dat aanpassen zodat dat mijn mail altijd op mijn laptop blijft staan?
Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-16, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elswest Bekijk bericht
Hoe kan ik dat aanpassen zodat dat mijn mail altijd op mijn laptop blijft staan?
Leg nog even uit wat "mijn mail" is. iCloud? Hotmail? Yahoo? Gmail? Exchange? Nog iets anders? IMAP4 of POP3 servers?

PS:
Het lijkt wel op een IMAP4 mail account.
  #3  
Oud 01-11-16, 21:16
IMV IMV is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 15
Standaard

Omdat ik nu hetzelfde "probleem" heb, en hier ook een oplossing voor zoek, ververs ik de vraag maar even. Bij mij gaat het om een POP3 server (ziggo). Alvast bedankt voor het meedenken!
  #4  
Oud 01-11-16, 22:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Gewist... Vraag van nieuwe vraagsteller fout begrepen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 10-12-19, 10:42
*Caroline* *Caroline* is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Paar jaar later, maar ik heb hetzelfde probleem. Heeft iemand ondertussen een oplossing?

Ik heb gebruik voor mijn hotmailaccount de mail-app van mijn iphone XR. Hij staat ingesteld op POP3. Maar toch als ik mijn mail op min iPhone verwijder is hij ook op mijn PC verwijderd. Dit wil ik juist niet....

Het ging altijd goed totdat ik het wachtwoord van mijn hotmailaccount had veranderd.... Nu zoveel geprobeerd dat ik geen idee meer heb wat mijn oude instellingen waren (ook al is het wel zeker POP3). Weet iemand de juiste?!?

Groetjes Caroline
  #6  
Oud 19-12-19, 22:25
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

met meerdere apparaten kan ik je persoonlijk niet aanraden om pop3 te gebruiken. Je kan dan beter imap gebruiken.

Bij pop3 is het normaal dat je de mail van de server ophaalt naar je client (traditioneel een pc) en dan verwijderd.

Bij imap blijft de mail altijd op de server staan en kan je het met een client bewerken. Voordeel van imap is dat als je het verwijderd op 1 client, dit ook zichtbaar is op de ander.



Als je pop3 gebruikt en een van de clients download je mail en verwijderd het, krijg je het op de andere client noot meer binnen en gaat er van alles scheef lopen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatie tussen Iphone en Ipad! heeresb iPhone algemeen 9 27-11-14 00:04
Probleem synchronisatie tussen iphone en ipad calimero7 iPhone algemeen 1 25-10-13 11:45
synchronisatie tussen iphone en ipad stoppen willemhouterman iPad algemeen 4 28-12-11 13:57
Agenda probleem synchronisatie tussen iphone en ipad sander1973 iTunes 3 17-01-11 23:03
synchronisatie tussen iphone 4 en outlook DANNY151167 iTunes 6 25-11-10 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.