iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   HELP! apple id geblokkeerd (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/172228-help-apple-id-geblokkeerd.html)

isar 15-04-16 17:59

HELP! apple id geblokkeerd
 
Mijn apple ID is zomaar uit het niet geblokkeerd. In het begin wist ik niet wat het betekende. ik wou heel normaal gewoon een app downloaden en opeens kwam er een melding dat dit niet kon. Er stond dus dat hij is geblokkeerd, ik wou hem deblokkeren maar omdat ik niet account al zooooo lang heb, gebruik ik mijn email adres van mijn apple ID niet meer en weet ik de beveiligingsvragen ook niet meer:mad: dus heb ik zo ongeveer 3 uur met apple support gebeld. Ze hebben mij geholpen met de beveiligingsvragen, maar wist ze echt niet meer... Toen hebben ze gevraagd of ik mijn aankoopbon wou opsturen dat heb ik dus gedaan maar daar hebben ze verder niks mee gedaan... langzamer hand begin ik me heel erg te irriteren want ik kan een aantal apps niet meer updaten, zoals whatsapp, snapchat en mijn rabobank app daar kan ik dus nu niks meer mee:mad::mad::mad: ook ben ik naar de istore geweest maar hun konden ook niks voor mij doen ze zeiden 'dan moet je met de apple support bellen' wat ik dus al had gedaan.. en nu nog geen oplossing:( iemand die hier verstand van heeft????????????

MCNO 15-04-16 19:10

Beetje vreemd verhaal, hoe kan je een aantal(!) veiligheidsvragen en email niet meer weet.
Komt mij over als dat je gewoon een toestel hebt gevonden..., maar goed...

https://support.apple.com/nl-nl/HT201354

isar 15-04-16 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 1020020)
Beetje vreemd verhaal, hoe kan je een aantal(!) veiligheidsvragen en email niet meer weet.
Komt mij over als dat je gewoon een toestel hebt gevonden..., maar goed...

https://support.apple.com/nl-nl/HT201354

Ik snap dat het heel ongeloofwaardig over komt.. maar heb deze iphone gekocht bij een abonnement en heb dit ook aangetoond bij de apple support. Maar dat ik blijkbaar niet genoeg:confused:

Dat email adres is niet meer in gebruik en nooit bij nagedacht dat ik mijn apple id moest veranderen(dat dus heel dom is) en iemand anders heeft zo ongeveer 5 jaar geleden dat account voor mij gemaakt omdat ik dat niet snapte. dus er is zomaar wat ingevuld bij de beveiligingsvragen

TouchMe 15-04-16 23:46

Vraag me af hoelang dit al gaande is...een iPhone 6 is immers nog niet zó oud. Heb je daar je Appel id ook nooit op gebruikt dan? Ik zou toch gewoon met de aankoopbon nog eens contact opnemen met Apple. Er zal toch wel iets niet kloppen.

KvdS 16-04-16 08:24

Als je je email adres niet meer kan herinneren (???), dan wordt het lastig.
En denk toch nog maar even na, want je hebt hem zo wie zo gebruikt, bij het in gebruik nemen van je iPhone 6.
En trouwens vreemd verhaal van je, als je een programma wilt updaten, staat het het email adres er bij. Je moet dan alleen je Apple-ID ww invullen.

Succes.

Beech43 16-04-16 16:25

Welke Mac heb je ?

trimix 17-04-16 09:37

het 2e email adres waar je je wachtwoord reset op binnen komt van je apple id heb je daar nog wel toegang toe ? als het goed is heb je destijds een ander email adres opgegeven aan apple waar apple de link naar toe stuurt als je een wachtwoord reset doet
is een ander email adres dan je apple id

je kunt dan de optie iforget gebruiken of via www.icloud.com of via apple id beheer op de website van apple

absrnd 17-04-16 18:03

Gewoon teruggeven aan de eigenaar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.