//

HELP! apple id geblokkeerd

HELP! apple id geblokkeerd discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn apple ID is zomaar uit het niet geblokkeerd. In het begin wist ik niet wat het betekende. ik wou heel normaal gewoon een app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-16, 18:59
isar isar is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 2
Standaard HELP! apple id geblokkeerd

Mijn apple ID is zomaar uit het niet geblokkeerd. In het begin wist ik niet wat het betekende. ik wou heel normaal gewoon een app downloaden en opeens kwam er een melding dat dit niet kon. Er stond dus dat hij is geblokkeerd, ik wou hem deblokkeren maar omdat ik niet account al zooooo lang heb, gebruik ik mijn email adres van mijn apple ID niet meer en weet ik de beveiligingsvragen ook niet meer dus heb ik zo ongeveer 3 uur met apple support gebeld. Ze hebben mij geholpen met de beveiligingsvragen, maar wist ze echt niet meer... Toen hebben ze gevraagd of ik mijn aankoopbon wou opsturen dat heb ik dus gedaan maar daar hebben ze verder niks mee gedaan... langzamer hand begin ik me heel erg te irriteren want ik kan een aantal apps niet meer updaten, zoals whatsapp, snapchat en mijn rabobank app daar kan ik dus nu niks meer mee ook ben ik naar de istore geweest maar hun konden ook niks voor mij doen ze zeiden 'dan moet je met de apple support bellen' wat ik dus al had gedaan.. en nu nog geen oplossing iemand die hier verstand van heeft????????????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-16, 20:10
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Beetje vreemd verhaal, hoe kan je een aantal(!) veiligheidsvragen en email niet meer weet.
Komt mij over als dat je gewoon een toestel hebt gevonden..., maar goed...

https://support.apple.com/nl-nl/HT201354
  #3  
Oud 15-04-16, 21:02
isar isar is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Beetje vreemd verhaal, hoe kan je een aantal(!) veiligheidsvragen en email niet meer weet.
Komt mij over als dat je gewoon een toestel hebt gevonden..., maar goed...

https://support.apple.com/nl-nl/HT201354
Ik snap dat het heel ongeloofwaardig over komt.. maar heb deze iphone gekocht bij een abonnement en heb dit ook aangetoond bij de apple support. Maar dat ik blijkbaar niet genoeg

Dat email adres is niet meer in gebruik en nooit bij nagedacht dat ik mijn apple id moest veranderen(dat dus heel dom is) en iemand anders heeft zo ongeveer 5 jaar geleden dat account voor mij gemaakt omdat ik dat niet snapte. dus er is zomaar wat ingevuld bij de beveiligingsvragen
  #4  
Oud 16-04-16, 00:46
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Vraag me af hoelang dit al gaande is...een iPhone 6 is immers nog niet zó oud. Heb je daar je Appel id ook nooit op gebruikt dan? Ik zou toch gewoon met de aankoopbon nog eens contact opnemen met Apple. Er zal toch wel iets niet kloppen.
  #5  
Oud 16-04-16, 09:24
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Als je je email adres niet meer kan herinneren (???), dan wordt het lastig.
En denk toch nog maar even na, want je hebt hem zo wie zo gebruikt, bij het in gebruik nemen van je iPhone 6.
En trouwens vreemd verhaal van je, als je een programma wilt updaten, staat het het email adres er bij. Je moet dan alleen je Apple-ID ww invullen.

Succes.
  #6  
Oud 16-04-16, 17:25
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Welke Mac heb je ?
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #7  
Oud 17-04-16, 10:37
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

het 2e email adres waar je je wachtwoord reset op binnen komt van je apple id heb je daar nog wel toegang toe ? als het goed is heb je destijds een ander email adres opgegeven aan apple waar apple de link naar toe stuurt als je een wachtwoord reset doet
is een ander email adres dan je apple id

je kunt dan de optie iforget gebruiken of via www.icloud.com of via apple id beheer op de website van apple
  #8  
Oud 17-04-16, 19:03
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Gewoon teruggeven aan de eigenaar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ClickandBuy/Apple ID geblokkeerd Lian1966 iPhone algemeen 2 23-07-14 16:03
Na update 5.1.1. ineens (even) melding Apple ID is geblokkeerd martwout iPhone algemeen 1 11-05-12 19:34
Apple ID geblokkeerd Kahless iPad algemeen 6 01-04-12 12:46
iPhone 3GS: Geblokkeerd lisettebruins Unlock 21 16-11-10 18:48
iPhone 1e gen.: geblokkeerd larsvthullenaar Unlock 2 08-02-10 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.