iCloud Foto bibliotheek vol maar geen foto's meer discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iCloud Foto bibliotheek bevat geen foto's meer maar als ik krijg in me iCloud bevat hij 3,3 gb aan foto's. Ik heb op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Mijn iCloud Foto bibliotheek bevat geen foto's meer maar als ik krijg in me iCloud bevat hij 3,3 gb aan foto's. Ik heb op me mac's de hele bibliotheek verwijderd uit de map afbeeldingen en opnieuw ingelogd bij iCloud maar helaas blij hij zeggen dat hij vol is. en bij net opnieuw aanmelden gaat de foto app 680 afbeeldingen downloaded maar er komt nog in de map foto's en kan dus ook niks verwijderen. weet iemand wij ik kan doen? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Misschien de spellingscontrole aanzetten ?
Foto's die je verwijdert blijven ongeveer een maand op je iPhone staan in het album "Verwijderd". Die moet je handmatig legen als je ze direkt weg wilt hebben.
|
|||
|
|||
![]() Als je eerst even de zoek functie gebruikt, kom je verder.
Eerst even kijken of de verwijderde items echt leeg is. Als daar nog foto's in staan, deze verwijderen en je bent klaar. Staat daar ook echt niets meer in, kan het zijn dat je een probleem hebt dat data is blijven hangen. Heb ik ook gehad. Lees dan het topic "iCloud omvang in instelling niet correct" even aandachtig door. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opslagruimte iphone zit vol door foto's, maar er staan geen foto's op? | BerendVdb | iPhone algemeen | 12 | 27-03-16 14:59 |
iCloud foto bibliotheek | gekke | iCloud | 1 | 03-01-16 14:17 |
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen | Andrisig | Desktop-applicaties | 3 | 28-07-15 21:08 |
Foto bibliotheek icloud 3G | Pascalpreem | iPhone algemeen | 1 | 16-01-15 21:32 |
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud | Frankw71 | iPhone algemeen | 1 | 17-12-14 16:46 |
|
|