//

iCloud gedeelde agenda synct niet vanzelf

iCloud gedeelde agenda synct niet vanzelf discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, mijn vriendin en ik hebben een gezamenlijke iCloud agenda, via de optie "Gezin". Deze agenda doet het wel maar als mijn vriendin een aanpassing ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-16, 16:14
Caspar Caspar is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard iCloud gedeelde agenda synct niet vanzelf

Hoi, mijn vriendin en ik hebben een gezamenlijke iCloud agenda, via de optie "Gezin".

Deze agenda doet het wel maar als mijn vriendin een aanpassing maakt in die agenda dan zie ik die wijzigingen niet binnenkomen op mijn iPhone. Ze komen pas binnen in mijn telefoon als ik zelf handmatig een bestaande afspraak wijzig of zelf een nieuw item maak. Dan komen er ineens allerlei meldingen van wijzigingen en nieuwe afspraken binnen. Soms komen er dus ook ineens agenda items binnen die al een week geleden zijn aangemaakt door haar. Het is alsof hij helemaal niet uit zichzelf synchroniseert of verbinding maakt totdat ik zelf handmatig iets aanpas.

Mijn werkagenda (Microsoft Exchange) doet het verder prima.

Ik heb hierop gezocht op internet maar hier heb ik nog niets over kunnen vinden. Het gaat om een iPhone 4S en een iPhone 5 met de nieuwe iOS versie..

Heeft iemand enig idee? Welke instellingen kan ik controleren om te zien of er iets mis is in mijn toestel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, icloud, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1 afspraak in gedeelde Icloud agenda en Exchange Peter0705 iCloud 0 19-01-15 13:24
Iphone agenda synct niet met Icloud op Windows pc deenee iCloud 8 28-06-13 13:53
iCloud en iPHone 3GS halve inhoud gedeelde agenda kwijt raykar iCloud 1 12-09-12 09:31
Synct alternatieve agenda op iPad ook via iCloud VjT iPad Apps 4 24-03-12 14:47
Agenda synct niet r.houkes iPhone algemeen 0 08-11-11 19:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.